/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
wap/gprs
Fra : Hended
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 22-12-03 10:43

Hvordan kan man få wap på en 3510i med tele2mobilonline?
Den køre på Sonofon's net.....
Eller hvordan kan man få det der operatør loge væk?!

Kommentar
Fra : Meeej

Dato : 22-12-03 16:08

hey!

inde på de fleste sider med mobil billeder er der et sted hvor der står noget om wap.. GPRS koster nogle gange ekstra tillæg til dit abonement så der skal du vælge GSM jeg tror det er ens det virker i hvertfald...

og operatør logoet:
når du har fået wap skal du gå ind på www.xgryde.dk/wap.wml med mobilen og så hente "blank logo" i menuen...

Hilsen

Meee