/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
JulrGave til kæresten
Fra : superanden
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 20-12-03 20:42

hey. jeg har verdens dejligste kæreste, hun er 17 år og nu er det jo ved at være jul, så jeg bliver jo nødt til at finde på en rigtig kreativ gave, er der nogen der har nogle gode ideer? Prisen på gaven har ikke rigtig nogen betydning.

-Anders

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 20:53

Smykker, smykker og atter smykker, kvinder elsker smykker halskæde med vedhæng i.

ellebye

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 20-12-03 20:54

http://www.copenhagenjewel.dk/Sortimentpages/Ringe/R6.htm
Men bemærk at det er en 27pt ikke 27ct brilliant
(1/4 carat)

Kommentar
Fra : mother.a

Dato : 20-12-03 20:56

duftevand eks: georie armani (emporio) den hvide.
den har fået 10 stjerner her hjemme

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 21:07

Giv hende et weekendophold på en idyllisk kro sammen med dig !

bentjuul

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-12-03 21:08

Da prisen ingen betydning har vil jeg foreslå en lille rap sag.
http://www.mercedes-benz.dk/personbiler/coupe/slr/cou_slr.htm
Hun vil elske dig
Glædelig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 21:16

Naah for sat.. da - undertøj undertøj og atter undertøj det virker

Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 21:18

>dabj

Den må du ikke henvise til, den har jeg sat mig på.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 21:20

Hej ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 21:21

Lad mig se, jo, Frida skal have en lille sød hund af mig i julegave.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-12-03 21:23

Ihh Tark så gir' jeg den bare lidt frækt undertøj på...

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 20-12-03 21:24

>>>Superanden
Kort og godt, køb en rejse til Rom, til jer begge to. Put billetterne i en stor kasse. Husk Rom er mest pragtfuld i maj...
God
mvh
JMS

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 00:47

Næsten ligemeget hvad det er Bare noget som er personligt og noget hun næsten altid kan have på sig så plejer den at værei hus!!!

Kommentar
Fra : natvagten

Dato : 23-12-03 13:33

jeg var lidt i samme situation man ved ikke hvad de ønsker sig og alligevel har de sagt mange ting som de godt kunne tænke sig. Vi blev enige om at vente til januar for at gå på udsalg i tøjjunglen.
men men men da hun skal på job den 24'ende har og kommer lidt sent hjem har jeg jo skulle købe ind til maden jeg fandt osse vejen ind til en smykkebutik, og hvad klæder ens pige mest diamanter m.m. selvfølgelig skal det være noget som IKKE er seriefremstillet, hun kender intet til gaven, hun tror at vi holder os til det planlagte, det gør vi selvfølglige osse bare med en lille afvigelse.
OBS smykker skal ses i butikken.
der er mange kendte smykkedesigner men vælge det som du tror der falder i din kærstes smag, sørg for at lave en aftale om at i kan få pengene tilbage hvis ikke de falder i hendes smag ikke noget med et tilgodehavdende bevis.
pøj pøj med jagten.

Med venlig hilsen
Natvagten

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-04 23:42

-> superanden
Jeg ønsker ikke mere at abonnere eller deltage i dette spørgsmål.
Som spørger, skal du følge dialogen op hvis problemet ikke er løst, eller acceptere et af svarene.
I øvrigt er julen overstået til din orientering, så du skal ikke forvente flere svar fra nogen.

bentjuul

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-01-04 19:19

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-03-05 00:30

Er væk..!