/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvorfor kan FPHover.class knapper ikke s~
Fra : AtoZ
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 20-12-03 13:22

Menuknapperne på denne side www.dk-staevne.dk kommer ikke frem. Normalt på forskellige maskiner er der intet problem med at få vist menuen, men i ét tilfælde på en MSIE 6.0.2800.1106.xpsp2 virker de ikke - vises kun som tomme rammer.

Hvad kan der være galt?

Har installeret Java VM build 3805, men det hjalp ikke.

Applets er slået til.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 14:10

De ser da ud til at virke meget godt. Kan ikke rigtig se problemet.

Kommentar
Fra : pertho

Dato : 20-12-03 14:25

Det virker også her.
Prøv at genistallere Java.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 20-12-03 15:09

Jeg har også lige været der inde... (FED SIDE)
Der er ikke noget i vejen med dem... Hvilket program bruger du???
Enten er det programmet ellers kan du prøve at ringe, eller skrive til den "domæne holder"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-12-03 17:08

virker også her
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-03 18:09

virker osse her

Kommentar
Fra : AtoZ

Dato : 20-12-03 23:14

Nu har jeg løst problemet ved at installere Javas VM i stedet for MickeySofts, og nu virker det. Mærkeligt.... Tak for kommentarene.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-12-03 23:35

Det har været der har været på spil.

I øvrigt en rigtig god side.

Mvh, samt god jul

ellebye