/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Mikrofon problemer!!!
Fra : Bue84
Vist : 274 gange
20 point
Dato : 20-12-03 13:07

Problemet er dette: Jeg har lige fået lagt XP ind igen, og nu når jeg snakker, kan jeg høre mig selv i højttalerne (kunne jeg ikke før og det skulle jeg heller ikke kunne nu :D). Da jeg prøvede at gå ind på en voice chat, kunne de andre ikke høre hvad jeg sagde, så prøvede jeg at lave en server i cs, hvor en af mine venner så joinede og han kunne så sagtens høre hvad jeg sagde?! Hvad kan jeg gøre for at få dette ordnet?? Jeg aner ikke hvad der er gået galt efter jeg har fået lagt XP ind igen og desværre har jeg ikke så mange point at dele ud af, men jeg håber jeg får et svar alligevel :)
- Bue84

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 20-12-03 13:18

til bue 84:
havde det samme problem det er overståer efter at have instalere skype som er et virkeligt godt taleprogra m men fordrer at dine venner også har det instaleret faktisk som at tale i fonen

hilsen ib2650 god jul

Kommentar
Fra : Bue84

Dato : 20-12-03 13:27

Det nytter jo ikke noget, når det jeg siger ikke kommer ud til dem, men tilbage til mig i mine højttalere!!! :D

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 13:47

Er det rundgang? Mic. indgangen skal måske dæmpes lidt.

Kommentar
Fra : Bue84

Dato : 20-12-03 13:53

Teil> Er ikke så god til computere.. hvor gør man det henne?

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 20-12-03 13:58

prøv at åbne dit lydkort og følg anvisningerne der
evt. åbn. alle progra - tilbehør - underholdning lyde se om alt er ok der derefter dit lydkort

Kommentar
Fra : Bue84

Dato : 20-12-03 14:26

Det har jeg været inde og kigge på, men intet af det jeg gør hjælper.
Den eneste måde at gøre sådan at jeg ikke kan høre mig selv, er når jeg slår mikrofonen fra.. og det er jo ikke lige det jeg skal.
Jeg kan stadig høre mig selv og kan stadig ikke snakke i det program jeg har brugt gennem 2 år uden problemer! :(

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 20-12-03 14:35

en mere sikker ting idet du ikke kan bruge det du har brugt tidl. hvad med at finde et andet program der evt. virker

Kommentar
Fra : Bue84

Dato : 20-12-03 15:03

Ellers tak for svarene, men jeg fandt ud af det selv... slettede bare det hele og geninstallerede det! :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 16:00

Og så lige afslutte spørgsmålet.