/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mazda MX3 V6 årg. 93-94
Fra : kid
Vist : 535 gange
134 point
Dato : 20-12-03 01:12

Jeg søger en uddybende forklaring af hvad der kan være af fejl, mangler, rust -problemer på sådan en mazda mx3 - Links godtages også !!
Jeg er især/mest interesseret i at vide MEGET mere om rustproblem med denne bil - og hvor hvordan man skal tjekke det...

På forhåndtak
- Riko Sørensen

Kommentar
Fra : geu

Dato : 20-12-03 01:33

Hvis du har reg.nr på den kan du finde en top 10 af fejl inde på www.bilsyn.dk

Accepteret svar
Fra : Dyne

Modtaget 134 point
Dato : 20-12-03 09:32

Davs
Uden lige at kende hjemmesiden, vil jeg tro at de kunne hjælpe dig inde på www.mazdaklubben.dk
MvH Dyne

Kommentar
Fra : kid

Dato : 20-12-03 11:16

Tak for jeres indlæg, de er dog ikke helt hvad jeg søgte - eller ikke fyldestgørende nok.. Bil syn var fin nok sådan set... men der stod bare for lidt, men ellers en fin side... og mazda klub dk's forum var ikke noget at råbe hurra for desværre, tror istedet jeg mailer eller ringer til en aut. mazda mekaniker !! Tror jeg jeg får mest ud af !! - Men stadig hvis der er nogen der har nogle ider eller som kender til bilen så er indlæg MEGET velkommen !

God jul...
- Riko Sørensen

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 20-12-03 14:29

Hej igen
Jo, jeg kender ikke siden - fandt den bare på google.com, så det....
Og ja, det bedste er nok som du gør, bare at tage kontakt til en forhandler.
Go' jul
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : kid

Dato : 21-12-03 19:02

Jo det vil jeg gøre...

God jul til alle kloge hoveder herinde !!

Kommentar
Fra : kid

Dato : 21-12-03 19:04

Jeg holder stadig det her spørgsmål åben hvis der er en der skulle ku' svare på det... For syn's ikke bare jeg vil knalde pointne af endnu !

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 21-12-03 20:11

Helt ok.
Mvh Dyne - det er jo dine points ;)

Godkendelse af svar
Fra : kid

Dato : 22-06-04 19:24

Tak for svaret Dyne.