/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6600 genstart problem
Fra : Will4ever
Vist : 400 gange
5 point
Dato : 19-12-03 18:45

½aløj i skuret
vil lige høre om der er andre der også har det problem med den bare genstarter af sig selv ?

håber på svar :)

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 19-12-03 19:36

har ikke problem med min!

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 19-12-03 22:03

hmm trist gider ellers ikke og skal ha byttet den :/

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 22-12-03 01:09

argh hvor er det nederen her til aften/nat har den genstartet 2 gange inden for 10 min
er der slet ikke nogle flere med en nokia 6600 som kan skrive om de har samme problem !!

Kommentar
Fra : vibaek78

Dato : 11-01-04 10:22

Prøv en software opdatering. Ring ind til Club Nokia og få oplyst service værksted. Husk at få taget backup af din telefon inden du afleverer den for den bliver nulstillet. Jeg har lige været inde og få opdateret til V 3.42.1 ... Det har hjulpet på den spontane sluk af telefonen. meeeeen Der er stadig små børnesygdomme i softwaren. Glæder mig til de også bliver fjernet i en kommende opdatering.

Hvis SMS rapporter er tændt, så får jeg en hulens masse rapporter på een gang når jeg tænder min N6600 igen. Det er P**** irriterende da telefonen nærmest er lammet indtil den har vist alle rapporterne. Får samtidig et advarselsbip eller 2 omkring Main Program Lukket... Har du så også stødt på det problem?

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 11-01-04 13:53

min tlf genstarter ikke mere efter jeg har fået et andet sim kort i
og jaa min har også gjordt det med main program lukket og den gør også det med sms repporter
men det har jeg vist heller ikke set så meget efter jeg har skiftet sim kort så måske det kan hjælpe at skifte sim

og jeg har v3.42.1