/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Elskovsrede
Fra : unx3mscorpion
Vist : 835 gange
500 point
Dato : 19-12-03 15:50

Er der nogle heriblandt der har et sommerhus, eller kender nogle der har og som vil leje det ud til hyggestunder for min elskerinde og jeg (vi er ca. 45 år).
Det drejer sig om hverdage i dagtimerne. Halve eller hele dage ad gangen.
Vores normale partnere kender til forholdet og synes det er ok, blot er vi blevet pålagt
yderste diskretion.
Et hotelværelse er ikke en mulighed i dette tilfælde, så derfor dette spørgsmål.
En mulighed er også et kælderværelse eller taglejlighed, f.eks mens ejeren er på arbejde og igen under hensyntagen til det private og diskrete.
Alt dette selvfølgelig mod passende betaling.
Stedet skal ligge i passende afstand fra Fredericia (0-40 km ).
Jeg håber dette giver anledning til nogle seriøse svar.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 02-01-04 00:39

Et ikke seriøst - men ganske nysgerrigt spørgsmål: Hvorfor er et hotelværelse ikke en mulighed?
KH The teaser

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 02-01-04 01:40

Måske vil et hotelværelse give alt for oplagte muligheder for at den ene part kræver skilsmisse ud fra bevislig betaling for et værelse med utroskab for øje...

Omvendt er det nok Den Blå Avis (www.dba.dk) der vil give større respons. Spørgsmålet er blevet øget i points to eller tre gange UDEN respons. Jeg ville anbefale lokalavisen eller Den Blå Avis...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 13-01-04 10:45

tror du ikke du skal meget meget højere op i point, før pokermesteren gi´r dig en adresse.
mvh
nsl

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 23-01-04 08:50

Lej dog et studenterværelse el. lign. Det koster vel en 1.500-2.000 kr./md., men så kan det jo bruges året/døgnet rundt og skal ikke aftales på forhånd....og det er da billigt for at ødelægge to ægteskaber!

John

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-01-04 09:05

John >

************************************

Tillykke med månedsjubilæet for et åbent spørgsmål.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 06-03-04 21:28

Hej unx3mscorpion

Hvad med at gøre det med jeres faste partnere
så er i ude over det problem
eller endnu bedre i kunne gøre det sammen alle 4

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-03-04 15:19

Hej.

Her har i ihvertfald en mulighed for noget privatliv!:

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=62

... lyder "uforpligtende" godt jeres forhold! hehe...

Mvh. Cooper