/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Grafer - hvilket program
Fra : Mallie
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 19-12-03 14:33

Jeg skal have lavet en del grafer til brug i noget pr-materiale.

Hvilket program kan I anbefale ?

Vi har lige idag bestilt Pagemaker. Jeg har ikke arbejdet med det program i mange år og kan ikke huske om man der kan lave grafer ???

vh
Mallie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 14:39
Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-03 14:46

Til "husmandsbrug" kan man, kan du anvende Powerpoint. Pagemaker kan til nød anvendes, men skal du, efter min mening, arbejde proff., skal du have fat i Corel Suite (sidste ver. 11). Programmet i suiten, hedder Corel Presentation.
Derudover får du hele den grafiske pakke fra Corel, som er eminent. (pris u/ opgradering ca. 4.500 + moms)

MVH
JMS
nb. vi arbejder bl.a. grafisk her i huset

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-12-03 18:25

Jeg ville da bare bruge excell det kan da ikke gøres lettere.
Siden kan du jo smide dem over i både word eller som af en anden her nævnt Powerpoint.
mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 18:28

<<benjamin
Excel er god til grafer. Desværre uden alle de redigeringsmuligheder, du har i eks. Corel

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-01-04 19:32

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 05-01-04 10:23

Tak for svaret jmsgruppen.