/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvor køber jeg Rullemargarine
Fra : bmw2002
Vist : 7377 gange
50 point
Dato : 19-12-03 13:52

Da jeg er en ivrig bager hjemme på køkkenbordet - søger jeg efter Rullemargarine, eller delvis animalsk margarine, ligesom bagermesteren bruger i sin daglige hverdag.
Hvor kan jeg som privat person købe disse produkter! Er der nogen her der har et bud?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 14:18

Det bruges af bagere og konditorer - der er sandsynligvis steder på nettet du kan bestille det, MEN hvorfor spørger du ikke din lokale bager om han vil sælge dig en rulle...?

God Jul.....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-03 14:21

http://www.margarine.dk/dansk/produkter/produkter_html/produkter_rulle.html

VM Margarine har det ... men om de sælger til private kan du jo undersøge....
der står det sælges i 2,5 og 5 kgs pakker.

På denne mailadresse kan du kontakte deres salgsafdeling : salg@margarine.dk

Karina

Kommentar
Fra : bmw2002

Dato : 20-12-03 12:03

Hej Karina. Tak for dine gode forslag - min lokale bager er en meget flink mand, som godt ville sælge lidt rullemagarine ud af bagdøren til mig.
Jeg lukker mit spørgsmål, og ønsker alle her en god jul.
Hilsen Niels

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-12-03 22:08

Glædelig Jul til dig osse og et godt Nytår

Karina

Kommentar
Fra : snipski

Dato : 13-12-05 11:31

Jeg tror nu ikke at der er ret mange bager der bruger animalsk magarine længer.