/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Hjælp til min hjemmeside...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 509 gange
5 point
Dato : 18-12-03 18:53

Jeg har lige lavet en lille hjemmeside, som ligger på:
http://members.fortunecity.com/jul1/http://members.fortunecity.com/jul1/

Men jeg kan ikke få scriptet til at virke, er der nogen, der har nogle forslag???

Hvis I vil have selve siden, så skriv bare til: lasse_madsen(at)hotmail.com...

Kommentar
Fra : OoSuper_svarenoO

Dato : 18-12-03 19:11

hvad skal du have hjælp til hvis du vil lhave din ejen hjemmeside så gå ind webbyen.dk der får du en helt din ejen hjemmeside...

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 18-12-03 20:12

Du kan prøve at gå ind på den, så kan det være, at du kan se det...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 08:33

Lasse Skal du ikke have lukket dine gamle spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 5 point
Dato : 19-12-03 11:45

Lasse_Madsen. Jeg ligger også på fortunecity og har ligeledes haft problemer med javascrips der. Visse ting tillades ikke på sitet. F.eks bruger jeg et pop-up script til at vise billeder i et galleri. Dette fungere fint på min hjemmeside hos TDC, men hos fortunecity får jeg meddelsen Acces denied, hvis jeg kører det der. Jeg har derfor måtte finde en anden løsning til mit galleri der. Hos TDC har jeg et ur script på forsiden, men dette kan heller ikke køre hos fortunecity. Up-loadede filer må ikke være større end 1Mb. og du kan heller ikke uploade *.avi, *.mpeg, *.mp3 osv..
Derudover kan man ikke linke til et billede direkte, men må lave en html side for at vise et billede.

Skal du bruge javascripts intensivt, må du overveje at finde dig en anden gratis udbyder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-12-03 11:48

Hvad skal det så være for en gratis udbyder???
Har I nogle gode forslag???

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-12-03 12:13

-> Natmaden
Jeg har fået lukket nogle af de gamle spørgsmål, som jeg har fået svar på nu...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 12:16

Nyt spørgsmål Lasse_Madsen !!!

..den letteste løsning er at søge på Google : http://www.google.com/search?q=gratis+hjemmesider&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da

..så kan du vælge og vrage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-12-03 12:32

-> Molokyle
Hvad siger du til www.1go.dk ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 12:35

Ja og så ville jeg snuppe den til 50kr. for 1 år : http://www.1go.dk/webhotel/produkter.php

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-12-03 12:40

Tak for hjælpen molokyle...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 12:57

Fin oprydning lasse

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 19-12-03 13:02

-> Natmaden
Ja, nu er det kun de spørgsmål, hvor jeg ikke rigtig har fået svar, der er åbne...