/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
zerg.....hjææææælp(igen-igen)
Fra : mikjoe
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 18-12-03 16:18

hejsa
regner med at det under alle omstændigheder bliver zerg der svarer, derfor overskriften.

jeg er nu nået så langt at jeg kan logge mig på en server. problemet er nu bare at den disconnecter p.g.a for lang tid, er det min pc der er for langsom, eller har jeg nosset i den igen????

ked af kun at give 50 point, men du har snart fået alle dem jeg har(he-he)

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 18-12-03 16:50

Vi er også andre der måske kan hjælpe

Hvilken forbindelse har du??? Og hvilken server er det du prøver at connecte til??

Kommentar
Fra : mikjoe

Dato : 18-12-03 17:06

hej
jeg har adsl 256/256(mener jeg det er), det er ligemeget hvilken af serverne jeg har forsøgt at connecte på, jeg er kun kommet igennem en gang. jeg skal da bare vælge en af de servere der bliver listet ikk???