/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
internetsider for piger med anoreksi??
Fra : Ana17
Vist : 932 gange
50 point
Dato : 18-12-03 14:29

Kan det virkelig passe at der slet ingen sider er, på nettet, hvor man kan snakke med andre der har anoreksi??? Det mangler jeg virkelig. Det kunne nemlig være rigtig dejligt.
jeg ved at der findes nogle sider, på engelsk, men dem kan jeg heller ikke finde...

knuzer mig

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 18-12-03 14:34

Det kan du her:
http://www.jikes-forum.dk/

mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 18-12-03 15:22

Du kan prøve en amerikansk her:
http://www.anorexicweb.com

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 50 point
Dato : 18-12-03 16:04

Der er også steder man kan møde op, hvis man har mod til det. Jeg ved der er et sted i Århus, hvor der er åbent hver mandag, det er meget godt.

Så alt efter hvor du bor...

Ellers er der her et par forums;

http://www.amab-norway.net/index.php?locat=disc

http://www.enolaair23.subnet.dk/

Og jeg ved at der på www.groupcare.dk også er nogle stykker omkring spiseforstyrrelse.

send evt mail til lone_marie@stofanet.dk hvis jeg skal hjælpe dig med at finde andre steder.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 22-12-03 02:13

Hej : Ana17

Kan det virkelig passe at der slet ingen sider er, på nettet, hvor man kan snakke med andre der har anoreksi???
Det er der da sikkert ”Ana 17” men det du vel har behov for er at blive rask, eller hvad ?

Det mangler jeg virkelig.
En gentagelse af mit spørgsmål: Er det for at blive rask, eller hvad ?

Det kunne nemlig være rigtig dejligt.
Ja både du selv og din familie og venner kan få stort udbytte af at du bliver rask !

Men er du interesseret i min kommentar ? – og eventuelt hjælp ?
Så skriv direkte til mig på adr.: steen.hansen@dk2net.dk
ellers glem det !

Med venlig hilsen
Steen

Kommentar
Fra : trisse63

Dato : 12-08-04 08:42

føler ikke det er nødvendigt med flere hints til hvordan man som anoretiker kommer let om ved at indtage mad..
har lidt samme indstilling som Steen, er det for at blive rask eller hvad ????

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 19-08-04 00:15

hej trisse63

Det ser ud til at Ana17´s spørgsmål er gået "dødt"/uaktuelt, og muligheden for at Ana17
er gået på jagt efter - den sandsynlige manglende opmærksomhed - på en af de oplyste hjemmesider,
er nok temmelig stor.

Så med mindre du har noget interessant "på tapetet", vil jeg trække mig tilbage og takke for din reaktion.

De bedste hilsner
Steen

Godkendelse af svar
Fra : Ana17

Dato : 21-09-04 12:53

Tak for svaret pipzi.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 21-09-04 12:57

Det var så lidt, du må gerne skrive til mig privat og jeg vil hjælpe dig.

Kender meget til det med at have anoreksi...