/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
USB 2.0 kort
Fra : JHemdrup
Vist : 519 gange
48 point
Dato : 17-12-03 22:25

Jeg har købt et sandberg usb 2.0 kort,men når jeg instalere det som i manualen spørger windows efter en USB2VIA.cat driver/fil,men kan simpelhen ikke finde den på nettet.Nu ville det være dejlig hvis der var en der kunne fortælle mig hvor jeg finder den???????
Jeg kan se under min rundtur på nettet at der er andre det har samme problem.

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 17-12-03 22:27
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-12-03 10:50

Ligger driveren ikke på din CD'er til bundkortet på din computer.

bentjuul

Kommentar
Fra : lapper

Dato : 20-12-03 14:29

Hvis det er windows xp eller 2000. du køre med skulle der ikke værre nogle problemer. prøv det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 14:51

->>lapper
Ja, vi ved jo ikke rigtigt hvad jHemdrup kører med og hvad der hjælper, da han ikke reagerer på vores små ideer.

bentjuul

Kommentar
Fra : JHemdrup

Dato : 20-12-03 15:23

Det er win98

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 15:36

Ligger der ikke USB-driver på din CD til bundkortet ? Det er ofte at der ligger drivere her.

bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 48 point
Dato : 20-12-03 15:52

Spørgsmålet har også været behandlet her:
http://forums.viaarena.com/messageview.cfm?catid=16&threadid=44877

ellers er dette det nærmeste jeg har fundet:
http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/viausb.exe

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : JHemdrup

Dato : 20-12-03 16:14

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-03 16:16

Selv tak ! Jeg håber det kan hjælpe dig