/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder og tekst til "Jul på vesterbro"
Fra : Pete_man
Vist : 4351 gange
75 point
Dato : 17-12-03 22:21

HVor kan man hente noder til sangen "jul på vesterbro" tekst må også gerne være med

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-12-03 22:50

På biblio Sune

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-12-03 23:48

ingen steder (endnu)..

Søg evt på kandu her.. Der har værer lignende spørgsmål oppe, men uden resultat..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 18-12-03 22:24

Finder nogen tablatur eller noder til "jul på vesterbro" må de MEGET gerne sende det til mig:

cavailable@cavailable.dk

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 18-12-03 22:24

Finder nogen tablatur eller noder til "jul på vesterbro" må de MEGET gerne sende det til mig:

cavailable@cavailable.dk

Kommentar
Fra : madjor5

Dato : 19-12-03 14:52

Jeg er megaklar på nogle tekster, tabs, noder whatever på sangene fra "jul på vesterbro"...

send til mads@artgorithm.com

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 19-12-03 15:21

Hej, jeg kan tabulaturen:

e----------1--0-------------------------1----------------3-----------------------1----0------------------

B-----------------3-----------------------------1---3--------3----------------------------3--------------

G-----2-----------------0—2(h)--0--------------------------------------2-------------------------------

D--0-------------------------------------------------------------------0----------------------------------

A----------------------------------------------------------------------------------------------------------

E ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette Riff køre hele sangen igennem igen og igen og…

Tag en Dm akkord og arbejd dig ud fra den med at flytte et par fingre, men grundlæggende bliv ved med at tage det som en Dm.

P.S. Selve akkorderne til omkvædet er vist nok: Dm – F – C – Dm (har ikke lige haft tid til at lytte dem af i verset)

God jul
V.H. Jakob

Kommentar
Fra : zzzchang

Dato : 19-12-03 16:57

Dm F G A7
Alt kan ske når det er jul, selvom vores sne er gul
Dm F G Dm
så det her (hey) på vesterbro (ho) nu er det jul på vesterbro
Dm F G A7
Byen over alle byer, selvom kærlighed er dyr
Dm F G Dm
så det her (hey) på vesterbro(ho) nu er det jul på vesterbro

Bummelum værs'go - akkorderne er de samme i verset - teksten må i lytte af fra pladen

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 20-12-03 12:01

Det var sgu lidt af en julegave hva? TAK!

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 20-12-03 12:46

Jeg prøver med:

Dm F G A7
Alt kan ske når det er jul, selvom vores sne er gul
Dm F G Dm
så det her (hey) på vesterbro (ho) nu er det jul på vesterbro
Dm F G A7
Byen over alle byer, selvom kærlighed er dyr
Dm F G Dm
så det her (hey) på vesterbro(ho) nu er det jul på vesterbro

Efter min mening er det sådan, men er ikke sikker...

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 20-12-03 12:47

Hmm... Jeg havde nu skrevet det på en anden måde men systemet vil altså ikke have det sådan - jeg gætter på at chang havde det på samme måde så... til hjælp kan jeg sige at du bare skal tage 2 slag på hver akord så kan det ikke gå galt :)

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 20-12-03 12:53

4 slag* :)

Kommentar
Fra : csje02

Dato : 21-12-03 21:59

Prøv denne:

[Dm]Alt kan ske når [F]det er jul, [C]selvom vores [Dm]sne er gul
så det [Dm] her (hey) på [F]vesterbro (ho) [C]nu er det jul på [Dm]vesterbro
[Dm]Byen over [F]alle byer, [C]selvom kærlig[Dm]hed er dyr
så det [Dm]her (hey) på [F]vesterbro(ho) [C]nu er det jul på [Dm]vesterbro

Sådan går Chorus. har ikke fået resten af sangen endnu og kan derfor ikke lave resten...

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 22-12-03 01:18

Resten af sangen har samme beat

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 26-12-03 23:58

Tekster på denne side:

http://leet.dk/jpv/

Kommentar
Fra : skatererling

Dato : 07-01-04 15:14

Hej jeg er også MEGET MEGET MEGET interesseret i alt der har med jul på vesterbro at gøre!
Hvis i finder noget bedes i sende det til mig - det ville dælme være dejligt

kasper_lykkegaard@hotmail.com

Kommentar
Fra : thufir

Dato : 12-01-04 16:46

Er der så nogen der kan noderne til "Luk drømmene ind". Den lyder til at være lidt sjovere at spille på guitar.

Kommentar
Fra : nadiabekker

Dato : 16-01-04 16:27

De rette chords er som csje02 har skrevet, den kører i Dm, F og C hele sangen igennem. På bas kan man dog spille D istedet for.
Var der ikke et links herinde til et sted hvor man kunne hente afsnittene af "Jul på Vesterbro"?? I så fald vil jeg vildt gerne have det smidt op iegn.. Takker.

Kommentar
Fra : csje02

Dato : 16-01-04 16:55

Tak

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 16-01-04 23:33

siden hvor man kan (kunne) hente afsnittene af JPv er nede i øjeblikket, men når det kommer op at køre igen hedder den: www.promaster.dk/jpv

//Maestro100

Kommentar
Fra : nadiabekker

Dato : 17-01-04 12:47

Mange tak for linket.

Kommentar
Fra : Maestro100

Dato : 17-01-04 17:28

np ;)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 30-11-04 17:42

Jul på vesterbro - Luk drømmende ind

jeg synes julemanden er for..

C# G# Bbm Bbm

B F# C# C#

Og det er folk der farver...

Bbm G# F# C#

Bbm G# F# G#

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 11-12-04 14:11

Til jakobschmit:

Der mangler en del i din version... melodien er rigtigt men der mangler en masse bas! :)

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 11-12-04 14:38

Check det her:

E |-----1p0---|-------1-|-----3---|-------1p0---|
H |---------3-|---------|-------3-|-----------3-|
G |---2-------|---0h2---|---0-----|---0h2-------|
D |-0---------|-3-------|-0-------|-0-----------|
A |-----------|---------|---------|-------------|
E |-----------|---------|---------|-------------|

Hvad sys i?

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 11-12-04 14:40

jeg ved ikke hvordan jeg skal få den til at se ordenlig ud men kan godt sende den

Kommentar
Fra : dathudo

Dato : 21-06-05 19:08

Z-)