/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
PS2 ????
Fra : BS
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 17-12-03 20:52

Hej med jer ...

Jeg ville høre mere om PS2 men jeg ved ikke lige hvor jeg skulle lægge indlæg hen så valg jeg den her ...

Ja det handler om jeg kunne chip min PS2 og hvor man kan gøre det og hvorfor skal man chip den ? og jeg ville og høre mere om hvorfor der er forskelig chip og hvad jeg skal gå efter ????? .
og om det er nogle som kan sætte chip i PS2 ????... og hvad det ville koste ? .
jeg håber at det er nogle som vil fortælle mig mere om det ???

M.V.H Brian ......

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 17-12-03 20:56

Du skal have en chip i den PS2 for at spille brændte spil-kopier. Du kan få det gjort her eller selv sætte den i:
www.keycard.dk

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 17-12-03 20:59

Her kan du læse lidt om de forskellige bootchips:
http://www.keycard.dk/butik/underafdeling.asp?underafdelingsid=130

Og her er en guide til hvordan det gøres:
http://www.keycard.dk/butik/underafdeling.asp?underafdelingsid=189

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 21:08

Hej Bs
Her er et fint sted som jeg personligt tør anbefale. Der ydes garanti - og man får en fin og proffessionel behandling.
http://www.modchip.dk/visnyheder.asp#25

Frida.

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 17-12-03 21:11

Her kan de også klare: http://bootchips.dk/
Ovenikøbet garantere de at være landets billigste, men tjek lige efter. Keycard har ihvertfald gode erfarringer med...
Her er en masse diagrammer, hvis du selv tør kaste dig over installationen. Kræver at du har lidt kenskab til lodning. Ellers lad en prof. klare det.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-03 01:44

Hér er jeg ikke ekspert !!! Dét indrømmer jeg blankt, men sådan nogle fiduser for at omgå kopi-sikring af brændte CD'er; er det ik' ulovligt ???

No offence... Jeg tænker bare på; man hæfter jo juridisk for de ulovligheder der måtte foregå på kandu.dk

..eller er det ligesom knallert-tunerne; at man da selvfølgelig kun bruger tunet på banen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BS

Dato : 18-12-03 05:40

Hvad for en chip er den beste ???????
FRA BRIAN

Kommentar
Fra : gyta

Dato : 18-12-03 07:25

Hej er der nogen der ved hvordan jeg kan få edderkoppespillet (kabalen) Hjælp jeg er ganske ny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-03 10:43

Hai gyta. Velkommen på kandu.dk. Du må nok stille dit spørgsmål her : http://www.kandu.dk/dk/emne/20220

..hvis du forventer et brugbart svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 22-03-04 15:18

Hej BS

Hvor i verden bor du ?
det kunne jo være vi kunne finde en forhandler i din by, som kunne fortælle dig alt det du gerne vil vide

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:02

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 04-07-04 17:40

BS

Ingen hjemme eller hvad ?