/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udpak af ISO
Fra : jumbovorre
Vist : 478 gange
200 point
Dato : 16-12-03 20:47

Hej alle...

Jeg har hentet en ISO-fil som jeg gerne vil "pakke-ud"... WinISO kommer med en fejl "Assertion failed: secs > 0, file d:\company\(en masse volapyk som jeg ikke kan skrive)\WinISO\Src\DLL\CFreeManage\CFreeManage.cpp, line 189" ligså snart jeg prøver at åbne filen... Det medfølger så en "Abnormal Program Termination" fejlkode...

Please, nogen der kan hjælpe... Er der et andet program som er bedre...

Steffen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-12-03 21:12

der kunne jo også være fejl i selve iso filen
men du burde kunne gørre det med winiso
og du kan prøve med denne
http://www.smart-projects.net/isobuster/

hvis du så ikke kan kunne du prøve at brænde den såkaldte iso
og hvis ikke du kan noget af dette så er det sikkert iso filen der er i stykker

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-12-03 21:30

Gør det med ISOBUSTER
Mvh ole

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 16-12-03 21:57

Til Technet

Jeg har prøvet at se om man kan brænde det direkte fra ISO i NERO- Det kan man... Men ikke på en DVD, hvilket er ret problematisk da Filen er på 2,5GB...

Hvilket program bruger du der?

Mvh Steffen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-12-03 22:10

hvis der er problemmer med nero ( det har jeg ikke) men ellers bruger jeg brænderprogrammet recordnow max
men du skulle gerne tage den med isobuster eller programmet winimage

hvad skulle den isofil indeholde ???? ( fifa2004)

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-12-03 22:28

men ellers er der jo den mulighed at du laver et virtual drev på din harddisk og brænder til den

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-12-03 22:45

Prøv med CLONE DVD og ANY DVD,prøveversion fra www.slysoft.com Any DVD er kodebryder og kører aut i baggrunden
Mvh Ole

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 16-12-03 23:12

hmmm... Nu har jeg prøvet med programmet WinImage... Den "åbner" filen men tilsyneladende indeholder den ingen filer!? Den kommer ikke med nogen fejlmeddelser.... Hmm... Meget mystisk...

AnyDVD - Minder den om DVD XCopy Express? Det program har jeg nemlig...

Mvh Steffen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-12-03 23:16

hvad siger isobuster til filen ??

anydvd kan du se her
http://anydvd.slysoft.com/da/

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-12-03 23:30

måske kan du tage den med dette prog ( er ikke sikker ,men prøv)
http://www.droptocd.com/rdetails.html

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 00:35

Ikke for noget, men hvor har du hentet filen fra??

Hvis det er fra en af de steder ingen her henviser til, er der temmelig stor chance/risiko, hvordan man nu ser på det, at det er en "dummy" der ikke indeholder noget.

ellebye

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 17-12-03 01:44

prøv med et pgr.som hedder daemon tool

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-12-03 08:50

Du må Sgu da kunne åbne en ISO fil med ISOBUSTER,hvis du ikke kan det,så slet den
Ole

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 200 point
Dato : 17-12-03 12:54

Du kan nok bedst installere et Deamon Tool og så brænde filen over fra det virituelle drev som "toolet" laver.
Download evt. et godt tool (Daemon Tools 3.33 ) her:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=913

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 17-12-03 14:52

Ja, som wilsonweb siger. DAEMON Tools kan du emulere dit ISO på et virtuelt drev.

Ellers vil jeg sige du skulle tage og downloade ISO'en igen eller lave den igen, for det første lyder ISOen beskadiget og så vil du sikker se at dele af ISOens indhold er væk, eller bare slet ikke virker.

Du KAN teste den med DAEMON Tools, men jeg garantere ikke for at det virker.

Ellers er du helt sikkert nød til at hente en ny.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 16:34

Ikke for noget, men hvor har du hentet filen fra??

Hvis det er fra en af de steder ingen her henviser til, er der temmelig stor chance/risiko, hvordan man nu ser på det, at det er en "dummy" der ikke indeholder noget.

ellebye

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 18-12-03 23:03

Du mener fake file?

Jeg foreslår at du læser mit svar.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 27-01-04 13:25

Hvad med at lukke spørgsmålet. Tildel dine point til den du syntes fortjener dem mest!

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 27-04-04 08:30

Tak for svaret wilsonweb.