/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kick-start til dr.big def. hvad kan det ~
Fra : poisongas
Vist : 269 gange
20 point
Dato : 16-12-03 17:47

Jeg har en Dr. Big hvor kick-starteren kammer over. Eller nærmer ikke tager fat. Hvad kan det være?

På forhånd tak for svar.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-12-03 18:29

Dit kickstartertandhjul er slidt på spidserne, nr 56301820800 www.thansen.dk
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : poisongas

Dato : 16-12-03 19:17

tak for hjælpen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:20

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point..

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen