/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rip og brænd?
Fra : Jonn87
Vist : 465 gange
18 point
Dato : 16-12-03 17:10

Hvordan Ripper man en dvd film og brænder den ned på en ny dvd skive
Jeg har dvd brænder og intet dvd drev

Kommentar
Fra : resten

Dato : 16-12-03 17:32

Kig på www.dvdrip.dk

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 16-12-03 17:42

www.dvdrhelp.com - her finder du ALT hvad du har brug for at vide..
under guides ( http://www.dvdrhelp.com/guides ) finder du som sagt guide's til alt fra rip af dvd til konverteringer).
Jakob

Accepteret svar
Fra : DeZZa

Modtaget 28 point
Dato : 16-12-03 17:50

http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=17

Den her skulle da vise det hele! :D

Held og lykke .. :)

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 16-12-03 20:28

Du starter RIP pogrammet og indlæser DVDén til en ISO fil,fra Brænderen ,derefter brænder du ISO filen på mediet
Mvh Ole

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 16-12-03 20:56

Hejsa...

Der findes flere programmer som kan gøre det for dig... Jeg bruger et program der hedder DVD X-Copy Express --> Det problemet med at kopiere dvd'er er at på langt de fleste skiver ligger mellem 6 og 9GB data men du har kun 4,7 til rådighed... Det programmet så gør er at rippe dvd'en komprimere den (uden at miste kvalitet overhovedet) og brænde den ud for dig... Med denne process bruger du baredin brænder som læser, da den alligevel skal have kopieret indholdet ned på disken før den kopieres... Det tager (alt afhængig af din dvd-brænders hastighed) ca 3 kvarter at komprimere og kopiere en alm. dvd-skive... FREMRAGENDE BRUGREVENLIGHED!!!

Håber det hjælper dig

Steffen

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 17-12-03 00:23

Tak for svaret DeZZa.