/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dragonball Z ell. Dragonball BT til Play~
Fra : MSondergaard
Vist : 412 gange
150 point
Dato : 16-12-03 12:11

Jeg har forgæves søgt efter
Dragonball Z eller Dragonball BT til PS One
(sønnens juleønske)

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 16-12-03 12:17

Jeg må nok desværre, efter hvad jeg er blevet oplyst, sige at ingen af de nævnte titler bliver udgivet til PS One. De udkommer kun til PS 2 og lignende konsoller.
Mvh
Don_Pepe

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 16-12-03 12:18

http://www.spilpriser.dk/go.asp?Navn=15466&Pos=1&Afd=Spil&Kat=Playstation&Pris=229&WWW=http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php!products_id=281

Det tætteste jeg kan komme på er det der. Du kan jo eventuelt prøve at ringe til bagmændene bag coolshop og få en update.

Grunden til de er så svære at finde herhjemme de spil, er at de primært er blevet produceret til salg i Japan, hvor den slags spil fungerer en hel del bedre, da der samtidigt også er et større potentielt marked, grundet større produktion af mange-film.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 16-12-03 12:27

der skal stå manga ovenover.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-12-03 12:44

Hejsa

De eneste Dragonball spil du finder til PSONE er her

http://dk.kelkoo.com/b2b/shopbot/search.jsp?from=shopbot&partner=yahoo&catPath=dk%2Fgames&catId=119401&title=dragon&platform=PlayStation&mn=&mx=&x=0&y=0#

De to titler du nævner er til PS 2.

MVH

Mikael

Kommentar
Fra : MSondergaard

Dato : 17-12-03 07:33

Jeg har foræves ventet på coolshop Dragonball Ultimate Battle & Final BOOt, men de kan ikke skaffe den , derfor tænkte om der evt. var nogen der havde den og ville sælge den.. Tak til alle for jeres svar.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 17-12-03 09:31

Øhhhhhhhhh........ så du ikke at jeg havde et link henover til amazon, hvor akkurat de to spil du spørger om er til salg...? Hvis ikke så er linket her igen http://dk.kelkoo.com/b2b/shopbot/search.jsp?from=shopbot&partner=yahoo&catPath=dk%2Fgames&catId=119401&title=dragon&platform=PlayStation&mn=&mx=&x=0&y=0#

Kig lige en ekstra gang..!

Mikael

Kommentar
Fra : MSondergaard

Dato : 17-12-03 12:36

Tak michael - det var lige de to jeg søgte, desværre er jeg lidt sent ude mht. julegave.
Nu ved jeg da hvor de fåes.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 150 point
Dato : 17-12-03 14:22

Værsgo Msondergaard..! Håber du kan få spillene til sønnen fra dem stadigvæk. Du hard en mulighed at du kan prøve at kontakte Amazon via telefon, jeg er næsten sikker på at de kan skaffe dem til dig så du kan give sønnen hans ønske i julegave..!

Mikael (som samler point)

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 18-12-03 12:32
Kommentar
Fra : MSondergaard

Dato : 18-12-03 16:50

Tak Michael - har været nødsaget til at købe en PS 2.
Så har vi da julefred.
Glædelig jul

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 18-12-03 18:26

HEJ MSondergaard

DU kan få Dragonball Z hos spil priser til 229 kr. http://www.spilpriser.dk/

MED VENLIG JULEHILSNER

HJV9222

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 13:02

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : MSondergaard

Dato : 12-02-04 17:03

Tak for svaret mikael_hanna.