/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
nemmest
Fra : MaF1a
Vist : 2719 gange
50 point
Dato : 15-12-03 21:47

Hvordan finder man nemmest klitoris når man ligger der i mørket,,, og hvilke motoder er bedst hvis man skal stimulere klitoris

seriøse hendvendelser

Kommentar
Fra : muddie1

Dato : 15-12-03 21:50

Jeg får ofte orgasme når jeg ligger på maven og stimulerer klitoris - et lille masageapparat er bare lækkert....

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 15-12-03 21:54

nu er jeg så en dreng, som skal gøre det på en pige

Kommentar
Fra : fnuggit

Dato : 15-12-03 21:57

Tænd lyset og lad din kæreste guide dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-03 06:01

GPS vejleder så mange.

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 16-12-03 11:49

Det kan da ikke være svært at finde clitoris, som sidder øverst inden skeden.
Den er ca. på størrelse med en lille ært.
Når den skal stimoleres, skal du sørge for at dine fingre er fugtige, ved først at
smørre dem til med hendes egne safter fra skeden.
Det er så spørgsmålet om hvordan hun bedst kan lide det.
Nogle kan lide det lidt hårdt og fast, og andre blidt, nogle bruger flere fingre, og andre bruger kun én.
Ellers er jeg ganske sikker på, at du score point ved at bruge tungen, og hendes orgasme udeblive heller ikke, vil jeg næsten love med garanti, bare du gør det ordentlig, og viser tålmodighed.
Hvordan hun bedst kan lide det, må hun jo vise eller fortælle dig.
Det kan hun gøre ved f.eks. at vise dig det med hånden, hvordan hun selv gør, når og hvis hun onanere.

God fornøjelse "grønært"

Accepteret svar
Fra : Maximiliam

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-03 20:00

Let at finde i mørke... hvis du bruger tungen eller fingeren sørg for at have det fugtigt.. Men find skeden.. bevæg fingeren op mod navnlen.. der vil du finde de indre skamlæber.. der hvor de mødes foroven er klittoris.. Det er en lille knop.. Men brug helst tungen da du samtidigt kan give heende finger.. lav her "kom her" bevægelser med fingren(e) ud i forsiden af skeden.. der er g-punktet.. dobbelt nydelse.. husk sat få noget igen... blowjob er godt vis du må komme i munden på hende.. det er her lige meget om hun spyttter eller sluger.. du kom så ligemeget med resten hvis hun bare gør det... mvh Maximiliam

Kommentar
Fra : SexMAND

Dato : 08-01-04 09:16

En 69 er også godt nydelse til begge to kan varmt anbefales....Hvis du har piercing er det det aller bedste det giver en dejlig følese for hende og hun skal nok komme hvis du har det.... en dejlig ogame det er skam også rart hvis hun har det for et Blowjob med en der har piecing er bare det bedste...
Mvh ME

Godkendelse af svar
Fra : MaF1a

Dato : 08-01-04 17:14

Tak for svaret Maximiliam.

Kommentar
Fra : kenn63

Dato : 21-10-12 15:59

slik hende kvinder elsker at få tungen slik øverst på skeden eller sug hendes skamlæber und i munden du kan mærke den er lidt hård. så rammer du helt sikkert hendes clit,spørg hende om hun kan lide det.de kvinder jeg har slikker har alle elsket det men husk du skal gøre det længe mindst 15min før hun begynder at være godt liderlig,kvinder sætter din tålmodighed på en prøve de kommer ikke på 5min eller mindre tid som du selv kan.når du spiller pik.