/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player
Fra : patrickfridal
Vist : 514 gange
21 point
Dato : 15-12-03 19:10

Hej... Mit Windows Media Player gider ikke åbne... Jeg kan ikke afspille musik eller bare åbne det! hvad kan der være galt????? Det virkede fint i går og til morges!

Hilsen Patrick

Accepteret svar
Fra : resten

Modtaget 31 point
Dato : 15-12-03 19:13

Hvilket system ?

Hvis du har systemgendanelse har du så prøvet det ?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 15-12-03 19:23

har windows xp prof........ og nej har ikke prøvet system gendannelse ville lige høre inden jeg gjorde!

Kommentar
Fra : resten

Dato : 15-12-03 19:25

Så prøv det inden vi griber til en støre hammer

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 15-12-03 19:29

hvor kan man downloade medie player???? vil lige prøve...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-03 19:33

Start>windows update>der bør den ligge lige til at hente.
Emesen.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 15-12-03 19:33

Hvad ville du prøve ?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 15-12-03 19:34

at downloade den og starte forfra med medie play......

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 15-12-03 19:35

jamen er der ikke en hjemeside???

Kommentar
Fra : resten

Dato : 15-12-03 19:36

Jeg kan ikke forstå du vil hente den ?

Men ellers prøv dette.

For at reindstaler din mediaplayer i windows xp skal du kopier denne sætning kør.

Skriv dette i kør rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Husk at din cdrom skal være i drevet ellers kan den den ikke finde filen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-03 19:47

Tak "resten" - den snupper jeg lige.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 15-12-03 19:50

emesen--> Dette kan du næsten gøre med alle dien programmer i xp du skal blot finde mappen c:\windows\inf\osv og så kan du prøve at højreklikke på dem og vælge install

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 15-12-03 19:58

Tak for svaret resten. efter jeg havede downloadet det installerede jeg det BAAH det virkede ikk! så prøvede jeg at gendanne så nu virker det! Tak for svaret!