/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Winzip password
Fra : kpm10
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 15-12-03 14:58

Hej

Jeg har en konkurence kørende med en kammerat hvor vi hver især har lavet en winzip fil med password på, hvor vi skal se hvem der får den åbnet først!
Jeg ved at passwordet er på 9 cifre og jeg har hentet et par gratis programmer der kan "gætte" sig frem til passwordet, MEN det kommer til at tage rigtig lang tid!

Findes der ikke en lettere metode?

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 15-12-03 15:28

nej det gør der ikke,,, for du kan ikke åbne filen/ se i filen ellers.... du må på den med pass finder prg,,,

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 15-12-03 15:31

Okay, men det vil tage omkring et år!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-12-03 18:56

Nu kan du jo i google skrive winzip password så vælter det frem med programmer, og hvis du mangler registreringsnummeret til nogle af dem såå
Feks. http://www.softpile.com/Utilities/Password_Recovery/Review_05348_index.html jeg har nummeret til v. 3.53
http://www.zipcure.com/ der har jeg til v.4.7
Du kunne også lægge zipen ind på din hj. side (hvis du har en), og lade os knække den, og så kan vi jo fortælle dig hvordan bagefter.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:18

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:56

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 10-09-04 08:04

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men de skal jo uddeles for ikke at være tabt.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men tror du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du jo komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : kpm10

Dato : 10-09-04 08:07

Tak for svaret pallebhansen.