/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvem var det???
Fra : Toupie
Vist : 443 gange
202 point
Dato : 15-12-03 00:10

Lørdag aften var der på et af TV programmerne stand up comedy - jeg ved ikke hvilken kanal, for jeg sad ved computeren og kunne høre min søns TV -
Der var én der snakkede om, at det er så moderne med Ånder og genfærd, så gad vide om dyr også "gik igen"!!! prøv at forestille jer et grumt hamster rende rundt og lave hamsterlyde midt om natten....

Han var faktisk ret morsom, så vil jeg gerne vide hvem han var???? Nogen der så programmet???

Ved godt den ikke er helt men, men prøver lige alligevel

// Toupie

PS: forhøjer point, hvis jeg får svar

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 00:21

Hej Toupie
Jeg ved ikke hvem det var, men det var fra TV2. 2. del starter nu. Måske viser de et resumé.

mvh ans og

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-12-03 00:23

Ans

Kanon, så ryger min nattesøvn men så fik jeg da opklaret hvilken kanal det var fra, tak

// Toupie

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 212 point
Dato : 15-12-03 00:28

Hvis du kan se TV2 Zulo, så bliver det genudsendt der tirsdag den 16.12 kl. 22.55

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 00:30

ZULU

Endnu en bommert

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 15-12-03 00:38

det må være fordi det er mandag i morgen (.....nåhhhhhh nej, det er det jo allerede), vi får lavet alle de bommerter

Jeg ser klart ZULU på tirsdag mens jeg spiser Zulo´er

Tak for svaret

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 00:46

Bommerter eller ej, vi er da hjælpsomme
Husk nu at børste tænder efter de der zuloer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 00:47

Ser nu at du har forhøjet antal point, det var da ikke nødvendigt.
Måske bliver der så til en lille julegave til dig.

ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-12-03 00:50

Ans

Det er da julegave nok for mig, at du har hjulpet ........og point har jeg masse af

God nat og sov godt, vækkeuret ringer om 5 timer

// Toupie

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 15:00

Det er Hartman der laver den joke.. Se evt. Hartman-X