/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Markedsføring - Spam
Fra : Grasse
Vist : 1006 gange
35 point
Dato : 14-12-03 22:28

Er der nogen som har en god ide, hvordan jeg kan markedsføre mit lille firma www.grasse.dk
uden at man bliver anklaget for Spam eller lignende?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-12-03 22:30

Grasse

Det har du da vist allerede gjort

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 22:39

2 ting på samme tid. Så mangler vi lige den 3. så er det et Kinderæg

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 14-12-03 22:48

Jeg mener det faktisk alvorligt - Hvordan kommer man i kontakt med mange mennesker, som evt. har behov for den service jeg tilbyder. At der muligvis er nogen blandt de interesserede læser på kandu.dk - er en mulighed men det er ikke sikkert at det giver noget. Jeg tænker på en progressiv markedsføring, hvor jeg kan fortælle evt. kunder - at jeg arbejder for yderst konkurrencedygtige priser. Svar mig seriøst, er der nogen der har nogle erfaringer???
Axel

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-12-03 22:52

En mulighed kunne være en bannerreklame i eks. en netavis, som bliver læst af mange.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-12-03 22:53

Grasse

Skylder vist lige at sige at Ans og jeg kun drillede lidt, det var ikke fordi vi ikke tog dig alvorligt .......øhhhh regner da med, at du er enig Ans??

Jeg kan huske der tidligere har været stille spørgsmål i samme stil, så jeg tror der nok skal komme nogle der kan svare dig seriøst på dit spørgsmål

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 23:02

Det var drilleri

Jeg kan ikke svare på spørgsmålet, så jeg slår fluebenet fra.

mvh ans og

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-12-03 23:08

Hvis vi taler om er rigtig aggrasiv form for markedsføring og du vil bruge internettet, er popup reklame den mest effektive. Se blot på Dell, og deres reklamer, som i løbet af relativ kort tid er blevet et verdenskendt firma.