/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Hvorfor hacke runescape??
Fra : Tompe_10
Vist : 12503 gange
100 point
Dato : 14-12-03 16:55

hej jg er en trofast runescape spiller (and1010) jeg er blevet hacked 3 gange jeg mistede 3 r2h 1 rune large 1 rune legs 1 rune pick 1 rune hatcet det er jeg faktisk noget træt af naa men her kommer spørgsmålet er her nogen der kender et program saa man enten kan hacke andre brugere så man kan få sine ting tilbage eller kender i et program der kan lave rune scape ting

eller er der bare nogen der er så rare at give mig lidt penge

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-03 17:13

Du må jo spille det på nettet for at blive hacket, men selv at blive hacker, for at få lidt point!, så er der da ikke så meget sport i det vel?
Her er en side til playstation, men om den virker til PC?
http://playstation.cheats.it/Runescape.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 03-01-04 13:23

Citat
http://forum.free-games.com.au/forum/Runescape_C4/Runescape_Hacks_&_Runescape__Autominers_F20/

håber det kan hjælpe dig

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-02-04 19:14

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : biggold

Dato : 04-07-04 12:30

ellers kan du søge på www.imesh.com

Kommentar
Fra : saxotech

Dato : 20-11-05 21:16

hej jeg er li blivet færdig med et hacker program, til runescape der kan du få alt hva du vill have. men jeg kan ikke bare give programet ud så ville det jo ikk være sjovt når folk har alle de ting man kan få der inde. men jeg kan give din bruger nogen ting, hvis du vil skal du sende dig bruger navn og kodeord, fordi jeg er nød til at få din bruger til prayerland for der er min, så kan jeg gi dig de ting du vil have. min e-mail : christensen_920@hotmail.com

Kommentar
Fra : hamed8

Dato : 09-01-06 11:22

der er kommet et nyt runescape3!!!!
jeg har et link til det, du kan bruge dit gamle brugernavn og kodeord til det nye.
linket er:
www.runescape3.htmlsider.dk

Kommentar
Fra : king-kong

Dato : 13-01-06 19:41

www.runescape---3.webbyen.dk

prøv det lige det helt nyt

p.s det er runescape 3 ........ har lige fundet det det virker faktisk det er såå cool meget bedre end runescape 2

Kommentar
Fra : kenan82

Dato : 28-09-06 13:57

heeey check det nye runescape3 her er hjemme siden www.runescape3km.magisider.dk man for 3 combat lvls og en rune battle axe nårr du logger ind du kan godt bruge din gamle bruger til det her runescape

Kommentar
Fra : aingaran127

Dato : 20-12-06 15:44

Jeg syntes du skal hack den tilbage på en hjemmeside som du kan finde ind på google

Kommentar
Fra : Eposig

Dato : 06-03-07 21:38

Der findes ikk noget, runescape 3...
Alle de sider, der hedder noget med runescape 3, ER FALSKE og deres eneste mission, er at stjæle din adgangskode til, runescape og hacke din bruger!

Hvis der fandtes et runescape 3, ville det ikk stå på runescape.com ?
Alle i hackere, scriptkiddies osv. Drop det, alle sider bliver jo lukket igen inden for kort tid.

Selv er jeg igang, med at melde de links i har posted her inde til, de rette personer.

Eposig out!

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 04-07-07 09:59

Hehe, har selv game Rs ALOT, havde en member lvl 67 og pissemange total lvl's , bliver lidt kedeligt til sidst , det eneste der en smule fun er wilder .. Søgte også på bots, men der er ikke nogen gode der er værd at bruge

Kommentar
Fra : rawfox

Dato : 04-11-07 23:45

jeg er habil runescaper.... jeg fatter ikke folk spiller rs hvis det kun er for at snyde og scamme.. synes da spillet ødelægges ved det.. menn det afspejler jo blot den virkelige verden,,her vil folk jo også helst snyde og bedrage hinanden... jeg er 40 år,,og hele familjen spiller RS.. det er sjov underholding for os. vi er vores egn lille fam. clan. vi tar afstand fra den pøbbel af autoer og scammer som RS snart er fyldt med..må håbe de finder en løsning på RS.

Kommentar
Fra : EmilieDuus

Dato : 12-12-07 21:41

Jeg kunne godt bare tænke mig der fandtes en penge kode, som bare kunne gives ud, og ikke noget med, " jeg skal have din adgangs kode og brugernavn til runescape", nej kunne der ikke bare stille sig en op og sige, jo her er snydekoden, den er.........! Ha det sjovt med koden, håber du nu kan købe lige det du har drømt om! Kunne der ikke bare komme en der kunne give så'n en kode???
Vh. Emilie

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 13-01-08 09:35

du kan hacke med deres kode min´kode er medion166
pasvrod simon
håber i kan bruge den

Kommentar
Fra : sik420

Dato : 21-01-08 16:53

hej i kan gi mig jegers brugernavn og kodeord så får i 50000gp på jegers bruger jeg hacker ikke barer rolig mvh casper i kan sende jegers brugernavn og kodeord på min emil den heder casperguldberg@forum.dk

Kommentar
Fra : rs-spiller

Dato : 03-04-08 19:58

hej jeg kan hacke nu har lige downloadet det det virker perfekt jeg har den blå party hat fordi jeg hacket jeg kan skaffe alt penge dragon jeg går også i full dragon jeg har også et hacke program vor jeg klare alle misioner skal bare starte den så er den også klaret jeg kan det hele nu så bare send en mail til mig så skaffer jeg det i gerne vil have....
VH. Anthon Steiness

Email: Anthon@steiness.info
nr: 60667957

p.s vis i laver tlf fis med migbliver jeg skide sur og jeg tager heller ikke hemelige nr.

en p.s mere jeg hacker ikke brugere har selv en i 128

Kommentar
Fra : wuuuhu

Dato : 13-04-08 20:43

HEJ

JEG ER OGSÅ RUNESCAPE SPILLER LIGE SOM JER ANDRE
JEG VIL GERNE HJELPE DIG TOMPE,MEN PENGENE STÅR IKKE TIL DET SÅ JEG KAN IKKE BEKLAGER

MIN CLAN

JEG HAR EN CLAN JEG HAR 10 MEDLEMER, IKKE FORDI JEG KUN TAGER DE BEDSTE MEN VENNER, OG DU KAN BLIVE MIN VEN MEGET HURTIGT. NAVNET PÅ MIN BRUGER: HAT KAT1 OG GOBLIN HAT. JEG VILLE GERNE HAVE ET PAR TING AF DIG RS-SPILLER MEN JEG ER IKKE HELT TRYK VED DET, JEG ER NØD TIL AT GIVE DIG MIT PARSWORD MEN KAN IKKE PÅ ET OFFENTLIGT CHAT POGRAM, JEG VENTER TIL MIN VEN HAR TAGET CHANSEN. SES FOKS HA DET GODT SKRIVER SIKKERT IGEN

Kommentar
Fra : mikklaur

Dato : 03-10-08 19:49

jeg gad godt at være medlem i rs men må ikke

Kommentar
Fra : soer852b

Dato : 13-03-09 18:10

Er der ikke nogen der vil sende programmet til mig om at hacke min Email er:soeren-hoej@hotmail.com

Kommentar
Fra : rs-spiller

Dato : 28-11-10 00:28

Want to hack in Runescape, Habbo, Facebook games or Battleon?
just need to login with a runescape acc, a Habbo acc, a facebook acc or a Battleon acc, and then you are logged in, in one of those hack, then just press hack in the down left corner of the game, and wupti, a box come's up and you press the game your playing and then you just say lvl, money etc.

Here is the link http://1234fb.110mb.com

(PS. i know it looks like facebook, but i didn't know what else it shoud look like.)