/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Braun epilator, (silk-epil).
Fra : bassenborg
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 14-12-03 16:48

Er der nogen der har erfaring med en "Braun epilator", sådan en til at fjerne hår på benene med?
Er det en der virker, og hvordan virker den?

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 60 point
Dato : 14-12-03 17:15

Hehe Ja den virker udmærket. Men det er ikke helt smertefrit.

Jeg har haft en selv, men er holdt op med at bruge den, smertene ved det er for meget. Men der er en almindelig elektrisk babermaskine. Denne er også meget god.

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 14-12-03 17:18

Du skriver at der er en elektrisk barbermaskine.
Er det i et og samme produkt?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 14-12-03 17:20

Jeg har en en derfra, det er ikke en epilator, men en elektrisk babermaskine. Lidt som den til mænd, men denne bare er til kvinder.
Den er ret god, jeg er i hvert fald meget glad for den, og man kan ikke skære dig på denne, det er nok det bedste !

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 15-12-03 00:29

jeg har en braun epilator,brugte den kun et par gange,da den gør for av,river mange hår ud på en gang,med rod(bruger i dag kun gl. daws skraber ca. hver anden dag uden smerter
mvh eskild

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 15-12-03 08:14

Tak for svaret pipzi.

Kommentar
Fra : skgr

Dato : 04-01-05 20:26

Jeg har en epilator, som gjorde pokkers ondt at bruge de første gange, men efterhånden vænner man sig til at hårene bliver revet ud, så det gør ikke ondt mere. Det varer længere tid, inden hårene gror ud igen, end hvis du bruger en alm. shaver.

Kommentar
Fra : tiknu

Dato : 19-05-05 19:23

Bliver man helt glad så? Altså lige så glat som hvis man havde brugt skraber?