/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bruger Clan!?
Fra : terje87
Vist : 348 gange
41 point
Dato : 14-12-03 11:50

fede links.. har prøvet dem alle sammen.
Leder nemlig efter en side hvor jeg kunne hente nummeret: "Broosk was here",
Album:
The Shawshank Redemption (Thomas Newman)
"Brooks Was Here"

er det noget du kan hjælpe mig med??

Kommentar
Fra : emmofinn

Dato : 18-12-03 13:54

Den har jeg lige hentet ned fra kazaa, benyt lite versoinen.www.kazaa.dk/

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 03-01-04 17:00

ja ja cool nok. men jeg sider med en hysterisk far der ikk vil have noget med kazaa at gøre, og derud over har jeg kun 56k modem... jeg kunne vel ikk være så fræk og spørge om du kunne sende den til mig??
terje@ofir.dk

men Tak for tippet