/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Commandos Behind Enemy Lines på XP
Fra : c_lasse
Vist : 660 gange
120 point
Dato : 14-12-03 10:18

Hej, håber der er nogen, som kan hjælpe?!

Jeg har et problem med at få Commandos: Behind Enemy Lines til at fungere på min computer... Jeg har prøvet at hente en patch fra Eidos hjemmeside, men det har ikke hjulpet... Jeg bruger XP, men funktionen "programkombatibilitet" har heller ikke hjulpet... Jeg kan sagtens komme ind i spillet, men det kører ALT for hurtigt! Det lykkedes mig at få det til at virke en enkelt gang, men jeg ved ikke helt, hvad jeg gjorde! Og jeg har prøvet alt igen, men det har ikke hjulpet!
Er der nogen, der ved, hvad der er galt?!

Jeg bruger Windows XP Home Edition på en 2,0 GHz Pentium 4-maskine med 256 MB RAM...
Jeg har DirectX og alle andre programmer, som skulle få spillet til at virke...
Grafikkortet er et GeForce 4 MX 460...

Jeg håber, der er nogen, som kan hjælpe - helst så hurtigt som muligt!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 10:23

Kender ikke spillet. Men der må være et sted, du kan regulere hastigheden.
På introsiden, inden du starter spillet, skal der være en setup, eks. play option, eller hvad ved jeg.
Det er der normalt i alle spil.
Reguler hastigheden her.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 14-12-03 10:28

Det er desværre ikke muligt, for der er det kun muligt at ændre skærmstørrelsen, og selv på højeste opløsning (1024x768) kører spillet for hurtigt... Det har tidligere virket på min ældre computer med kun 150 MHz...
Ellers tak for svaret, håber der er andre, der har nogle bud?!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 120 point
Dato : 14-12-03 14:48

Problemet kan skyldes at spillet bruger D3D fordi det ikke kunne finde DIRECT X dengang du installerede det.
Afinstaller spillet, og installere igen.
Endvidere kan det være en fordel at have mediaplayer installeret i den nye version.

Commandos uses DirectDraw acceleration. It does not use D3D or any 3D acceleration
DirectX Issues

Commandos does not use D3D or any accelerated graphics API. It does use Direct Draw and Direct Play. YOU MUST HAVE A PROPER INSTALLATION OF DIRECT X 6+ and DXMEDIA to run the game. To verify that you do, go to START MENU>SETTINGS>CONTROL PANEL>ADD/REMOVE PROGRAMS. (Note: if you have a DirectX icon in your Control Panel - click on it.) Once there select Direct X drivers and then click on the Add/Remove tab. A listing of your DirectX installation will appear.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 16-12-03 20:31

Jeg har ikke haft mulighed for at afprøve det endnu, men jeg tror ikke, at det er dét, der er problemet... Jeg kan jo sagtens komme ind i spillet, men det kører bare alt for hurtigt!! Og jeg har DirectX 9.0, og da jeg har installeret spillet efter jeg har installeret den nyeste version af DirectX, så kan jeg ikke se, hvorfor programmet ikke kan findes af Commandos...
Hvis der er andre, som har nogle idéer til, hvad der kan være galt, så må I meget gerne skrive...!

Forresten har jeg også problemer med Settlers 3 på Windows XP, men her går spillet bare ned, hver gang jeg prøver!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 15:59

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-02-04 23:37

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : c_lasse