/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
bøjede ribben !
Fra : karin42
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 13-12-03 17:58

Er her nogle der har haft deres ribben bøjet ? jeg væltede uheldigvis på min cykel og min læge mener det er " gammelda's " at binde noget stramt omkring .... er her en der har et supergodt råd til mig ? jeg vandrer oppe om natten for at holde smerterne ud ( får smertestillende ) skynd jer / dig at gi' mig et godt råd .
karin.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 13-12-03 18:01

Bind du bare noget stramt om, det skader ikke.
Det kan derimod lindre.
Lægens holdning er ikke til gavn for dig.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 13-12-03 18:03

Tak for svaret Teil.
jamen det vover jeg så go' weekend mvh karin.
)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-03 18:08

God bedring, jeg ved hvor ondt det kan gøre at bare trække vejret.
Det bliver gerne til små portioner luft ad gangen.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 14-12-03 10:29

Hej igen - tak for din medfølelse teil ! ja det er rædselsfuldt , jeg vil hellere føde børn karin