/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
OSX Panther fejlmeddelelse
Fra : tommyq
Vist : 237 gange
20 point
Dato : 13-12-03 13:19

Jeg arbejder i Logic Audio og har ofte crash med følgende meddelelse:

"Entering system dump routine. A panic server was not specified in the boot-args, terminating kernel core dump. ip adress: 0.0.0.0
Waiting for remote debugger connection."

Jeg vil være meget taknemmelig for hjælp til denne fejl.
Mit system:
G4, 466 mhz 768 mb
OSX Panther
3 interne ata hd
1 ext fw hd
Logic 6.3.2
Logic Control
Emagic amt 8 midi interface
Motu 2408 mkII PCI lydkort

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-12-03 14:10

Jeg kan ikke løse dit problem, men som du kan læse her, har styresystemet
Panther nogle indbyggede fejl, som - tilsyneladende - ikke er rettet endnu,
selv om Apple hævder, at det er tilfældet:
http://newz.dk/forum/item/27435/

For at finde mere søger du bare efter >osx panther+problemer<
eller >osxpanther+errors<
Så dukker der en masse links op.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-12-03 14:12

Rettelse: osxpanther+errors > osx panther+errors

Kommentar
Fra : wahlstroem

Dato : 12-05-04 08:27

Jeg kan heller ikke løse dit problem, men det tilsyneladende en fejl i Audio Logic. Den fejl som du beskriver er en "debug" message, der kommer når programmet prøver at kalde nogle rutiner i Panther, men af en eller anden grund får en fejl. Det er meget vigtigt at du sikrer dig at du kører 10.3, samt har alle patches til Audio Logic...

Hilsen Wahlstrøm

Kommentar
Fra : tommyq

Dato : 12-05-04 08:54

Tak for dit svar,Wahlstrøm, omend lidt sent.....
Det har vist sig at være en hardwarekonflikt med Motu PCI kortet. Efter en opgradering fra PCI 324 til 424, kører det.

Kommentar
Fra : wahlstroem

Dato : 12-05-04 08:58

Jaaa, mwn bedre sent end aldrig.....

Kommentar
Fra : tommyq

Dato : 12-05-04 09:01

Nemlig!