/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Webcam på ens hjemmeside...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 448 gange
8 point
Dato : 12-12-03 20:11

Jeg fandt denne side på nettet:
http://www.southwest.com.au/~jfuller/webcam/webcam4.htm

Nu er spørgsmålet bare, hvordan ser jeg mit eget webcam på min egen hjemmeside, selvfølgelig???

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 18 point
Dato : 12-12-03 20:26

Jeg kan ikke hjælpe dig med ovenstående, men prøv at downloade dette program
www.conquercam.com det kan det hele, også creere den side der skal ligge på din hjemmeside. Det er et sharewareprogram frit i 30 dage. Det er laver her i landet og du kan komme i kontakt med firmaet via de links der er. Jeg købte det for 1 år siden til 75 kr. Firmaet ligger i Holbæk, og hvis du har brug for det, kan jeg finde tlf.nr. og adresse. Det er utroligt nemt at bruge.

Mvh

bentjuul

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-12-03 20:33

Hvad kan www.conquercam.com mere end at creere siden???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-03 20:54

Det er et program du bruger til dit WeBCam til at oploade dine billeder med, med 10- ? sek interval til din hjemmeside. Men prøv at læs siden jeg har linket til og prøv evt at downloade det.
er der så noget du er i tvivl om, kan du sende mig en mail direkte.
Men jeg tror at hvis du prøver programmet får du svar på dit egentlige spørgsmå:

"hvordan ser jeg mit eget webcam på min egen hjemmeside "

Mvh
bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-12-03 20:57

Tak for svaret bentjuul...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-12-03 21:00

Selv tak ! Du kontakter mig bare hvis der er noget du er i tvivl om.

Mvh
bentjuul

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 12-12-03 21:04

Jeg prøver programmet, når jeg får mit webcam tilbage, det er lige til reperation...