/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Winfast A280 TD MyVIVO 128MB
Fra : DonDuckie
Vist : 217 gange
20 point
Dato : 11-12-03 14:55

Når jeg prøver at installere ovenstående grafikkort, får jeg en fejlmeddelelse "Kode 10" af Enhedshåndtering. Jeg bruger Windows XP, og får at vide at driveren fra den medfølgende cd ikke er testet og godkendt til XP. Er der nogen der kan komme med nogle evetuelle årsager/løsninger som jeg kan bruge? Eller nogen der har haft samme problem og fandt en løsning.

- DonDuckie

Kommentar
Fra : DonDuckie

Dato : 11-12-03 14:58

Hele Meddelelsen lyder: "Enheden kan ikke starte. (Kode 10)"

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 11-12-03 17:45

Installer driveren til windows xp, den nyeste, fra dette link: http://www.leadtek.com.tw/support/download.asp?pronameid=276

Opdater den BIOS, som også er beskrevt på samme side...