/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hvordan blir man reklamemand??
Fra : martinussen
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 11-12-03 14:47

Hej

Hvordan blir man reklamemand??

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 11-12-03 15:11

Man starter med at være KNALDHAMRENDE kreativ, Dét alene blev for mig gennembruddet til reklameverdenen... (Online Markedsføring)

Ellers er der jo masser af skoler osv... se evt. Danske Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening / http://drrb.wp.dk/main.php

Artikkel: http://drrb.wp.dk/main.php?page=176

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 11-12-03 15:12

the_denster.. Vil det sige du ikke har gået på gymnasium før, eller har du, og hvilket??

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 15:15

>>martinussen
Det er jo juletid, så måske kommer julemanden før en du aner, med svar på dit spørgsmål.
Tror du forstår hvad jeg mener...

MVH
JMS

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 11-12-03 15:18

Jeg har hverken det ene eller det andet, jeg kan bare ikke holde min kæft på de rigtige tidspunkter, og det resultede i at jeg blev headhuntet af min eks-arbejdsgivers reklamebureau...! Du bliver ikke en diplimatisk reklamemand, med mindre du vil sælge storebæltsbroer...

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 11-12-03 15:19

Dermed bestemt ikke sagt at uddannelse er irrelevant...

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 11-12-03 15:20

Start med at udvælge den TYPE reklame du er "tiltrukket" af, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig videre...

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 11-12-03 17:48

#jmsgruppen. det skal lige siges at oplysningerne skal være ved mig inden kl. 2 i nat.. Som sagt er jeg igang med at projekt.. Og skidtet skal afleveres imorgen...

The_denster# Det lyder meget interessant.. Lige nu arbejde jeg allerede en smule med hjemmeside, og det er kun en fornøjelse for mig at lave layout via folder og lignede. Bl.a. lavede jeg en julekalender i publisher, som er blevet sendt ud til min mors familie som invitation til en fødselsdag i denne måned.. Ergo laver jeg lidt forskelligt..

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 09:37

Håber du fik fremlagt noget fornuftigt...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-12-03 09:45

<<<martinussen
øhh, jeg troede dette sprgs. var lukket
Fik du ikke min mail???

mvh
JMS

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 09:54

Ud af ca. 250 spamemails i weekendens forløb har jeg ikke fundet din mail endnu...

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-03 09:58

<<<<denster
øhh, min kommentar var til martinussen

jms

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 16-12-03 10:01

Sorry...

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 16-12-03 19:09

Tak for svaret jmsgruppen. Det var en god hjælp.. Og din mail blev brugt til min fremlæggelse.. Jeg synes selv det gik udmærket.. Takker..

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-12-03 19:45

Selv tak, var så lidt. Glad for at høre det var brugbar
Glædelig
godt [nytår}
MVH
JMS
nb. jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her.