/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Problemer!
Fra : skaarupman
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 11-12-03 13:08

Hej!

Jeg har lige uploadet min hjemmeside via frontpage.... Men når jeg skriver adressen i adresselinjen viser den bare en side hvor der står:FORBIDDEN, you don`t have permission to access on this server.
Jeg HAR købt domænenavnet hos wannafind og det skulle være i orden.. Jeg kan også godt logge mig ind via adgangskode.... Men siden kan altså ikke vises!
Hvad kan det være?

MVH.
Skaarupman

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-12-03 13:09

Ring til det sted hvor du har købt domænet òg spørg dem..

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-12-03 13:12

Har du den første side som index.htm/index.html?

Det er nemlig, hvad man skal have, for at en hjemmeside vises.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 13:14

Ja , jeg har index som index.htm

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-12-03 13:18

Havde du en hjemmeside før, på en anden adresse?

Moltov

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 13:23

nej, det er den første hjemmeside... Jeg har uploadet og jeg har filen index.htm

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-12-03 13:47

Skriv lige adressen.

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 13:52
Kommentar
Fra : moltov

Dato : 11-12-03 13:57

Det ser ud til, at er som det skal være (Domænereg. etc.) Så det sidste kan være følgende, da jeg selv har haft samme problem...Din udbyder skal nok gøre din side klar. Dvs. de skal gøre et eller andet, som gør, at folk kan se din hjemmeside...

Sådan havde jeg det også med den udbyder jeg har nu. Der vil de kun klargøre den, når jeg havde uploadet min side færdig. Så kontakt dem, og spørg om problemet...10 mod en på, at de siger det samme som jeg. God fornøjelse

Moltov

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 14:00

ok - det prøver jeg!

Tak for hjælpen

Skaarupman

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 14:00

ok - det prøver jeg!

Tak for hjælpen

Skaarupman

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 14:00

ok - det prøver jeg!

Tak for hjælpen

Skaarupman

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 14:00

ok - det prøver jeg!

Tak for hjælpen

Skaarupman

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-03 16:38

Jeps : Fin fin side skaarupman

Keep up the good work...

Knæk og Bræk >»}}}(*>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 11-12-03 23:44

Tak for det MOLOKYLE......!

Ja - desværre var der så meget rod i min hjemmeside at jeg måtte starte forfra.
Men nu har jeg styr på hvordan man gør - så inden for de næste par dage er den oppe at køre igen

Hilsen Skaarupman

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-03 17:01

skaarupman -> Mht. til dit spørgsmål : Jeg har f.eks prøvet at lægge nogle 'billed pop-up' scripts ind på min gratis hjemmeside hos fortunecity.com. Der har de har nogle restriktioner på deres site=: Nul : *.mpg, *.avi, *.mp3 osv.. ingen CGI som ASP eller PHP.. og altså Access Denied... for JavaScript pop-up's. Måske det er sådanne restriktioner du er løbet ind i ?

Har du JavaScript liggende som du ikke har tilladelse til at køre ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skaarupman

Dato : 12-12-03 18:48

Molokyle -> Nej - jeg har ingen pop - up`s på min hjemmeside.... Det var simpelthen fordi at filerne ikke må ligge i mapper ude på serveren.... Det skal lige i en stor rodebutik for at det virker.. Det gør det så nu - og nu virker det

Skaarupman.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-04 11:53

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : skaarupman

Dato : 04-07-04 19:07

Tak for svaret molokyle.