/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
Skattefrit fradrag
Fra : lexiben2
Vist : 1042 gange
50 point
Dato : 11-12-03 09:55

Hvordan opstår skattefrit fradrag på forskudsopgørelsen 2004? udover realkredidtsrenter.
når man er almindelig lønmodtager med villa.

M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 10:00

På et skøn fra skattevæsnet, med udgangspunkt i tidligere indkomstår.
Hvis din forskudsregistrering ikke er som du mener den skal være, kan du ændre denne ved at kontakte skattevæsnet. Du kan ændre den teledonisk, eller over internettet.

mVH
JMS

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 11-12-03 10:10

JOtak JMS
Men problemet var de havde givet mig 50.000Kr for meget i realkreditsrenter! så ville jeg gerne lige følge op på hvordan skattefrit fradrag opstår udover realkreditsrenter, når man er almindelig lønmodtager med villa.

M.vh. Lexiben2

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 35 point
Dato : 11-12-03 10:16

Forskudsregistreringen for 2004 udarbejdes af ToldSkat ud fra et af følgende to grundlag:

Årsopgørelsen for 2002, korrigeret for den den procentvise udvikling der har været inden for de enkelte områder.

Hvis du selv har ændret din forskudsregistrering for 2003, så bruges i stedet disse tal, igen med en regulering for den den procentvise udvikling der har været inden for de enkelte områder.

Læs eventuelt
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=130756&ov_id=200384&i=26&top=130730&action=open#i130756

www.erhvervsbogforing.dk

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-12-03 10:28

<<lexi
Kan jeg ikke svare dig på, jeg kender ikke din økonomi. Men det lyder som en fejl.
Kontakt skattevæsnet, og få det bragt i orden

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-12-03 01:39

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 05-02-07 15:43

Tak for svaret Leo.pedersen.