/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
driver til modem
Fra : cpiptp
Vist : 895 gange
60 point
Dato : 10-12-03 23:19

er der nogen der har driver til et Tele Danmark 56k internet modem 2M

Kommentar
Fra : resten

Dato : 10-12-03 23:23

Hvilket system sider du og leger med ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-03 23:25

Tror det er et lasat modem! Det er blåt ikke?

Kommentar
Fra : cpiptp

Dato : 10-12-03 23:42

lige netop det er blåt og jeg har XP pro

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-03 23:44

prøv at led efter lasat saphire 56k modem på Google den skulle passe

Kommentar
Fra : cpiptp

Dato : 10-12-03 23:57

ser ud til at den driver kan komunikere med modem men når jeg genstarter xp leder den efter tele danmark modemet og siger at den ikke kan finde driver

Kommentar
Fra : Klotilde

Dato : 11-12-03 00:13

Gå på www.driversguide.com opret dig som bruger find en driver der passer til dit modem der.... det skulle være muligt.. ellers må du oprette din forbindelse manuelt... der er en guide i xp.. som ikke er så svær..
Klotilde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-03 04:22

Du må kunne "tvinge" XP til at acceptere den?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-12-03 09:05

hejsa
orginal driverne finder du her
http://www.sitecenter.dk/cddata/nss-folder/downloads/tdc.zip

windows XP vil komme med en advarsel om at driveren ikke er digitalt signeret
her skal du klikke på "fortsæt aligevel"

Kommentar
Fra : Kobbero

Dato : 11-01-04 10:02

Hej

Kan han ikke bare vælge et standard modem fra modem-listen i XP. Det gjorde jeg forleden hos mine forældre og det fungerer upåklageligt.

Mvh. Kobbero