/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony DRU-500A
Fra : dupont1
Vist : 335 gange
200 point
Dato : 09-12-03 10:19

Jeg er den ulykkelige ejer af en Sony DVD-brænder og har et lidt mærkeligt problem.
Når jeg kommer en tom dvd-skive i brænderen (dvd +medie)skriver den at det er audio-cd og at der er brugt 1,99 GB af skiven, det gør at jeg ikke kan brænde på skiven fordi der så er for lidt plads tilbage. Hvad gør jeg ved dette problem?
Hvis jeg kommer den samme skive i en Lite-on dvd-brænder er der ingen problemer.
Er det et Sony problem? og hvad er løsningen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-12-03 12:01

Så må jeg sige at jeg er den lykkelige ejer af samme produkt, dit nævnte problem har jeg aldrig oplevet.
Hvad er dit styresystem?
Hvilket brænderprogram bruger du?
Hvilke dvd-skiver bruger du?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : dupont1

Dato : 09-12-03 15:37

Jeg bruger Windows ME og har ellers ingen problemer med det, samme styresystem til Lite-on brænderen.
Medierne hedder Premium og jeg bruger Nero 6.0 som brænderprogram.