/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Børne-video
Fra : sa_avk
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 09-12-03 09:55

Kan nogen skaffe mig video´en "Da Lotte blev usynlig" (VHS) før jul?
V.h. Anne, Odense

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 09-12-03 10:13

Har kigget på bibliotekets udlån,de har masser af dem på VHS,så kunne man jo nok finde ud af noget
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 09-12-03 12:00

Hvis det ikke er som biblioteksgenstand du leder efter filmen, ser det muligvis sort ud. Filmen er udsolgt fra forlaget, men fås eller her som købevideo til 70 kr.:

http://www.bookland.dk/search.php?author_id=7065

Kommentar
Fra : sa_avk

Dato : 10-12-03 07:50

Tak for forsøgene. Mit lokale bibliotek har også filmen, men vi MÅ eje den (min voksne datter samler på sin barndoms film).... I Bookland har de den p.t. ikke, så jeg leder stadig. (Selvom jeg godt kan se jeg burde lede i "film" og ikke "musik"!)
V.h. Anne