/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Køb af domæne!
Fra : clodia
Vist : 474 gange
20 point
Dato : 08-12-03 19:42

Hvor kan det anbefales at købe domænenen og webhotel?
Når man oploader sin hjemmeside sker det så via et kodeord til en ftp server?
Er det nemt at uploade en side produceret i golive?
Mvh. Tine

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 08-12-03 19:54

Hey

Der er masser af webhotel udbydere på nettet. Prøv at søge på f. eks google.
Jeg bruger selv web10. www.web10.dk
Når du uploader siden, kan det ske med det program du har lavet den med f.eks frontpage.
Prøv lige at checke om Golive har en upload funktion.
Ellers skal du bruge et FTP client program. F.eks win commander. Sådan et program kan hentes som freeware,
på mange download side tucows,download.dk o.lign.

Jep du skal have et bruger navn og password fra din webhotel udbyder.
Og en ftpserver "adresse", som din client kan forbinde til.

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 30 point
Dato : 08-12-03 19:55

Først, undersøg om det navn du ønsker på din webside er optaget.
http://www.0-z.dk/
Dernæst skal du oploade din side. Din inetrnetudbyder, har måske et gratis tilbud, undersøg lige dette.
Hvis ikke, kan du få web plads, hos mange gratis udbydere, prøv st søge på:
www.google.dk
Programmet du hentyder til, kender jeg ikke.

JMS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-12-03 20:26
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-12-03 21:47

Jeg har dandomain, og har man mindst frontpage 2000 kan man redigere online, uden spild af harddiskplads.

Du kan læse mere her:

www.dandomain.dk

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 09-12-03 09:04

GoLive danner sine egne filer med sammenhæng, så du skal bare Uploade hele den mappe som GoLive danner lokal (dit testwebsite). En Webserver leder altid efter en "index" eller "default" fil i den mappe den har udpeget til at være website. Altså vil der i din GoLive mappe ligge en sådan og det er din startside. Læs evt. mere på www.html.dk.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 17:47

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : clodia

Dato : 15-12-03 17:58

Tak for svaret jmsgruppen.