/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
flere brugeres outlook-kalendere
Fra : ymerboy
Vist : 161 gange
50 point
Dato : 07-12-03 23:50

Er det muligt at få vist flere brugeres outlook-kalendere samtidigt på skærmen? Der arbejdes på en exchange-server 2000.

Kommentar
Fra : Claussen

Dato : 08-12-03 07:21

ja men kun med Outlook 2003 ....

det er en helt ny funktion ms har tilføjet som jo er genial hvis man sidder på et kontor og skal tage tlf for sin kolega :)

Kommentar
Fra : moest

Dato : 09-12-03 10:31

Hejsa
Mener du i samme vindue?
Hvis ikke, kan du gøre flg.

Under alle omstændigheder skal den person hvis kalender du skal se give dig adgang til den (funktioner - indstillinger - stedfortrædere)
Derefter åbner du simpelthen bare et ekstra vindue med den pågældendes kalender(filer - åbn - anden brugers mappe)
Skriv brugernavnet i det lille vindue og husk at vælge kalender i feltet mappe

Mvh
Moest

Kommentar
Fra : moest

Dato : 27-01-04 09:36

Hej ymerdreng

Hvis du fik løst dit spørgsmål, så afslut det venligst ellers må du fortsætte tråden så vi kan hjælpe dig