/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
fjernsyn
Fra : caleb
Vist : 280 gange
50 point
Dato : 07-12-03 12:24

Skal ud og have anskaffet mig en nyt fjernsyn. Vil ikke ofre penge på en widescreen så en 28 tommers 4:3 fjernsyn vil være fint til mig. Mine krav er at den koster under 3000 kr. Men har mulighed for at koble S-video til (altså tv-out). Nogen som har nogle erfaringer med forskellige fjernsyn? såsom JVC, Prosonic og hvad ellers bilka, merlin og de kæder sælger?.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-03 13:02

Vi har kun gode erfaringer hos Electric City.
Men lige det rigtige fjernsyn til dig, kan jeg ikke hjælpe med..

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 07-12-03 14:42

Hejsa

Hvis du vil købe dit nye fjernsyn over nette, kan jeg anbefale den Dansk/Tysk hjemmeside, hvor prislejet er 10-20% billiger ind andre steder. http://www.shopman.dk/shop.htm
Hvis du finder et fjernsyn et andet sted, så prøv at gå ind på Shopman og samline prisen...

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 07-12-03 14:45

Hej
Nu skriver du S-video. Der er ikke mange fjernsyn der har denne slags stik mere, så det bliver nok lidt svært i den prisklasse, men du kan selvfølgelig bruge et kabel der er S-video til scart..

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 07-12-03 17:44

Davs.
Hvis du kender nogle, som driver selvstændig forretning, altså er momsregistrede, så kan du få dem til at blive medlem af metro. /det er gratis.
Det er en engros-kæde i europa. I DK har de forretninger i Kolding, Århus, Glostrup, og et sted mere på sjælland...
Der har de et 28" widescreen tv til 2500kr. - er dog ikke helt sikker på om det var et tilbud de havde for en ugestid siden, eller om det er fastpris. Men uanset hvad, finder du ikke billligere tv, end der!
www.metro.dk
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : caleb

Dato : 07-12-03 20:17

heh nogle seje svar, men regner nu godt nok med at jeg vil købe den på "normal" vis. zibas Du har ret i et de fleste fjernsyn ikke har sådan et stik, men mange har stadig sådan at man kan bruge en scartadaptor. dette kalder de fleste dog for SVHS men 95% af gangene er det altså S-video de mener.