/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hvem kan bruge en kreativ idémager?
Fra : allandisain
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 04-12-03 11:51

Hej! Hvem kan bruge en kreativ idémager? Kender du en der mangler en uddannet grafiker der kan tage ansvaret for en række praktiske layout og design- opgaver, herunder kundekontakt og kontakt til trykkeriet. Eller mangler du selv en in-house grafiker til andre ad-hoc aktiviteter, så er jeg den rette person. Som grafiker laver jeg bl.a. grafisk design på, papirlinie, foldere, nyhedsbreve, produktkataloger, medarbejderblade, reklamer, hjemmesider osv.

Jeg er momsregistreret og en eventuel ansættelse behøver ikke være fuldtid men gerne deltid eller freelance.

Jeg søger en arbejdsplads der med de optimale fysiske rammer inspirerer med­arbejderne til kreative og spændende tanker.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-12-03 13:27

Jo da....
Jeg kender en, der måske kunne bruge netop dine evner.

Hvis du vil ligge en e-mail adresse her, skal jeg sørge for, at du i det mindste bliver kontaktet...
Men UDEN garanti for det evt. videre forløb
MVH
JMS

Kommentar
Fra : allandisain

Dato : 04-12-03 13:34

Det må du MEGET gerne. Min e-mail adresse er: allan@disain.dk.
Mange tak for hjælpen.

MVH
Allan

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-03 20:06

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : allandisain

Dato : 11-12-03 08:05

Tak for svaret jmsgruppen.