/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
skærm ? grafikkort ?
Fra : Skorpion
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 04-12-03 08:02

Jeg har købt en fladskærm, og har et billig grafikkort, gforce4 mx 440. Jeg vil gerne kunne overføre billedet fra skærmen til fjernsynet, men jeg kan ikke clone billedet. Går jeg ind i kontrol panelet, vælger skærm, indstillinger, avanceret og skærm, så låser computeren. Jeg har prøvet at genindlæse driveren til grafikkortet uden held.

På forhånd tak

Skorpion

Kommentar
Fra : jan_sorensen

Dato : 06-12-03 02:16

1) Hent den nyeste driver til kortet her: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
2) Udpak filerne til en midlertidigt mappe
3) Fjern evt. installerede drivere via tilføj/fjern software.
4) Genstart computer
5) Opdater driver manuelt ved at pege på det midlertidige katalog.
6) Der skal evt. angives at du vil bruge både skærm og tv udgang samtidig.

Kommentar
Fra : Skorpion

Dato : 08-12-03 08:04

jeg har hentet driver til grafikkortet. Når jeg går ind under grafikkortet i skærmindstillinger, skriver den katastrofal fejl, hvad er nu det for noget ??

Kommentar
Fra : Qaoz

Dato : 07-01-04 15:05

Jeg havde problemer med at få billedet vist på skærmen. Jeg hentede drivers og afinstallerede igen. Kan faktisk ikke fortælle dig hvordan det lykkedes, men efter at have sat scartstikket til computer og tv og genstartet så fungerede det. Jeg har dog ikke oplevet en fejl som du beskriver.

Kommentar
Fra : lucynala

Dato : 18-02-04 09:55

Du kan kun klone dit billede hvis dit kabel mellem grafik kort og tv er tilsluttet, ellers er denne mulighed ikke mulig.