/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Jeg mangler billede
Fra : bellawow
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 03-12-03 21:59

Er der en der kan hjælpe mig med at få billede frem hvor der er et rødt kryds. det lyder lidt indviklet synes jeg selv.
Et eksempel er der her, når jeg er på følgende side http://musik.tdconline.dk/ klikker jeg på butikken og så kommer der en del kunstnernavne og lige over navnet er der en boks med et rødt kryds i, jeg mener at jeg før har set et billede der, mangler jeg noget.
Venligst Bellawow

Kommentar
Fra : _michael_

Dato : 03-12-03 22:42

Det røde kryds er fordi, at html-koden ikke kan finde billedet. Derfor ser du et billede med et rødt kryds på. Det er ikke noget smart, men derimod på grund af dårlig html-kodning fra TDC's side.

/Michael

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-12-03 22:42

H-klik på Internet Explorer>egenskaber>avanceret>rul ned og se om der er hak i vis billeder og den første firkant med javascript
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-12-03 22:50

Nu har jeg surfet rundt, men der er vist noget om at blive medlem.
Emesen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 22:54

Hvis du har en firwall, eks. Norton Internet Securiti, og den er konfigureret, skal vi kalde det meget stram, kan der være en masser sider, hvor du faktisk kun kan se det halve. Er der aktiveret forældrestyring, er der "nogle" sider man slet ikke kan se.
Hvis du har en sådan firewall, kan dette være problemet. Så skal du have den konfigureret lidt løsere. Hvis en firewall er konfigureret på højeste sikkerhedsniveauer alle steder, kan diú lige så godt hive internetstikket ud

MVH
JMS

Kommentar
Fra : _michael_

Dato : 03-12-03 23:47

TDC har glemt at få billederne oploadet - eller også er billederne flyttet til en anden mappe - og det er derfor, der ikke bliver vist billeder. Det har ikke noget med firewalls og sikkerhedsindstillinger i Exploreren at gøre.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 03-12-03 23:47

Hej bellawow

Nej, du mangler ikke noget. Jeg har faktisk spurgt om det
samme engang, http://www.kandu.dk/dk/spg/2650, og det
er, som michael skriver, en fejl hos TDC. Jeg har lige prøvet
at gå ind på siden, og jeg får også kun det røde kryds.

Jeg vil dog lige tilføje, at nogen gange, når du møder et rødt
kryds på en side, så kan du højreklikke på krydset, og derefter
trykke på VIS BILLED i boksen som fremkommer. Nogen gange
får du så vist et billed.

Men på den side du henviser til, virker det ikke, det har jeg lige
prøvet.

Mvh
Mone

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-03 23:49

http://www.kandu.dk/dk/spg/2650
Der kom et , med i linket ovenfor.
Sorry

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 19:49

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : bellawow

Dato : 10-12-03 22:26

Tak for svaret Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-12-03 23:17

Selv tak bellawow

Mvh
Mone