/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Fastnet/telefon
Fra : LoneS
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 03-12-03 14:34

hejsa alle sammen ude i det ganske land
jeg har et spøgsmål som i måske kan hjælpe mig med ville så gerne have Fasnet/telfon
men kan ikke få det hos TDC kan man ellers få Fastnet/telfon andre stede en hos dem har prøve at leder over alt men ikke fundet noget rigtigt
håber i kan hjælp mig mange
Hilser fra
LoneS

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-03 14:43

Hej Lone
Jeg skal lige være sikker på at jeg har forstået dig ret
Kan du ikke få en almindelig telefon linie ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 03-12-03 14:45

hej srhansen
ja ganske admindligt telfon som man kan have der hjemme

hilsen LoneS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 14:53

Hvorfor kan du ikke få fastnet/telefon hos TDC?

mvh ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 14:55

Her er lige et link:
http://www.teleprisguide.dk/abonnement_liste.asp?typ=1
Gå du ind på denne side. Der er masser af muligheder, for at undgå TDC.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-03 14:57

Det undrer mig godt nok meget. Mig bekendt kan alle uden undtagelse i Danmark og på øerne få telefon. Du må bo meget afsidigt

mvh srhansen

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 03-12-03 14:57

hejsa ans
jeg har mit internet hos cybercity og det er jeg godt tilfres med jeg kan heller ikke få
det du snakker om da jeg ikke kan værken Fastnet/mobil/eller internet hos TDC
det ville nu være dejligt at have en Fastnet/telfon da det er så meget dyre at ringe fra en mobil med Taletid
mange hilser Fra
LoneS

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-03 14:59

Hvorfor ikke? Kan du ikke forklare det lidt nærmere?

mvh ans

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 03-12-03 15:00

hejsa srhansen

jeg kunne nok godt hvis de ville have mig men det ville de ikke det har nok også sine
grunde står i RKI derfor srhansen
kommer nok ikke ud af det lige forløbet i dette her liv

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-03 15:02

Så får du nok svært ved det. Hvor har du din mobil, er den på taletid?
mvh ans

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 03-12-03 15:04

hejsa ans
jeg mit mobil fra tele2 med tale tid

Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-12-03 15:06

Nåeh..
Undskyld hvis jeg borede lidt rigeligt
Der er jo den mulighed at du kan benytte internet telefoni. Jeg ved dog ikke hvor udbredt det er og hvor godt det er- jeg har ikke selv prøvet. Det skrives dog at det faktisk har nået niveau hvor det virker ganske fortrinligt. Jeg mener et danske firma har udviklet noget gratis software, der skulle være temmelig godt. Jeg prøver lige at kigge.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 03-12-03 15:09

hejsa srhansen

nej det skal du da ikke undskylde jeg kunne jo bare have sagt det fra starten
så det er da min skyld
det har jeg også på min pcer men det kan jeg ikke brug når man skal ringe til
enes unger skole og hvad man nu har man skal have ringet til
Hilsen LoneS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 19:44

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 10-12-03 20:06

Tak for svaret ans.