/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Fra Uwatec til Suunto
Fra : kofte
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 05-03-02 09:03

Hejsa

Jeg har udskiftet min gamle Uwatec Aladin Sport med en Suunto Vyper. Er der nogen her, der ved, om det i det hele taget er muligt at eksportere data fra Uwatec's DiveTrak til Suunto's ditto? Og i givet fald hvordan man gør?

Spændt ventende...

Claus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-03-02 02:25

Hej Claus!

Det er ikke muligt at overføre dataerne, men du kan oprette dem manuelt i
Dive Manager.
Dette er dog ikke særligt sjovt hvis vi taler om flere hundrede dyk!

Jimmy

"kofte" <kofte.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:pP_g8.232$ng4.53237@news000.worldonline.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har udskiftet min gamle Uwatec Aladin Sport med en Suunto Vyper. Er
> der nogen her, der ved, om det i det hele taget er muligt at eksportere
> data fra Uwatec's DiveTrak til Suunto's ditto? Og i givet fald hvordan
> man gør?
>
> Spændt ventende...
>
> Claus
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-02 08:53

"kofte" <kofte.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:pP_g8.232$ng4.53237@news000.worldonline.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har udskiftet min gamle Uwatec Aladin Sport med en Suunto Vyper. Er
> der nogen her, der ved, om det i det hele taget er muligt at eksportere
> data fra Uwatec's DiveTrak til Suunto's ditto? Og i givet fald hvordan
> man gør?
>
> Spændt ventende...

WLog, der er et tysk third party software, kan importere Data fra Både
Uwatec og Suunto.
Du kan enten overveje at bruge det i stedet for Suuntos DataManager.
Eller eksperimentere med WLogs eksportmuligheder.
Jeg har ikke WLog lige her, men jeg mener det kan eksportere kommaseparerede
filer, som DM måske kan læse?
Altså kan måske du hive dine gamle Aladin-dyk ind i Wlog og derefter
konvertere dem til et format, som Suuntos software kan læse.

Men hvis du vil ha' et godt råd, så brug WLog. Det er IMHO langt bedre end
Suuntos og Uwatecs eget software.

Demo kan hentes på:

http://www.temesvari.de/wlog/starts.htm

/Jesper

Godkendelse af svar
Fra : kofte

Dato : 07-03-02 15:22

Tak for svaret Jesper Kjøller.

Kommentar
Fra : kofte

Dato : 07-03-02 15:28

Hej Jesper og Jimmi

Mange tak for svarene. Jeg havde efterhånden indstillet mig på manuel indtastning - et projekt til de stille vinteraftener. Jeg har faktisk tidligere "studeret" WLog, og statistikmulighederne så - så vidt jeg husker - rigtigt gode ud.

Jeg tjekker det ud. Tak igen

Venlig hilsen
Claus