/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hvor mange KB?
Fra : nusnus
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 01-12-03 18:55

Hvor mange kb har man til rådighed i frontpage?
Jeg kan ikke oploade min juleside, da frontapage skriver at den har brugt 99% af 5520.
Mit kalenderlys fylder meget over 1000 kb, men ellers er der ikke noget der fylder meget?
Og hvordan kan jeg se hvor meget jeg har brugt?

Nusnus

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 18:58

Det har ikke noget at gøre med frontpage.
Vi har oploaded sider der fylder meget mere.
Måske er det din serverplads der ikke er stor nok..

MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 19:01

Tillæg..
Du må i betingelserne kunne se fra din udbyder, hvor maget plads du har til rådighed????
Du kan ikke uploade mere, end du har plads til. Er det ændringer du er ved at uploade??
Således der ligger noget der i forvejen??

MVH
JMS

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 01-12-03 19:02

Du har alle de KB/MB/GB til rådighed i FP som du vil have.
Spørgsmålet er: hvor mange KB/MB/GB du har til rådighed hos din web-udbyder; og det må du ringe til din udbyder om.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 19:05

*SS*
>>>catbody
Enighed fremmer forståelsen.
JMS

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 01-12-03 19:07

Til JMS
Ja, jeg har lavet ændringer, da jeg har lagt et kalenderlys ind, som jo fylder en del.

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 210 point
Dato : 01-12-03 19:12

>>nusus
Ok med lyset, men hvis du laver ændringer, og tilføjelser bliver din side større (fylder mere). Hvis du så prøver at uploade, og du med dine ændringer overskrider dit maksimum hos din udbyder, kan du få problemer.
Du har garanteret hele din hjemmeside gemt i en mappe. Marker mappen, højreklik på egenskaber, så kan du se hvad din hjemmeside fylder efter ændringerne. Hvis den overstiger, det du har hos din udbyder, eks. 10mb, får du problemet..
OK

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 19:15

Nu ved jeg ikke, hvor stor rådighed du har hos din udbyder. Men når du har undersøgt hvad din side fylder incl. ændringer, og dette overstiger hvad du har, må du laver nogle ændringer, så du igen komme under det du har lov til.
MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 01-12-03 19:45

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 01-12-03 19:48

Var så lidt, held og lykke med din hjemmeside...

JMS