/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Hvordan finder man leverandør?
Fra : urhammer
Vist : 965 gange
20 point
Dato : 03-03-02 23:55

Jeg har ofte brug for at finde en leverandør af et eller andet uden at jeg kan sige hvilken branche eller erhverv det hører til, f.eks. trådstativer til lampeskærme, uvasket uldgarn, gummipakninger m.m. Helt aktuelt har jeg brug for nogle plastikclips eller -trykhægter til at samle 3-4 lag karton igennem et hul. Er der et sted på nettet som kan det? En lignende funktion som Kompas-bøgerne.
Venligst Urhammer

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 20 point
Dato : 04-03-02 09:21

Hej urhammer

Prøv KRAK på http://www.krak.dk/scripts/branche_soegning.asp
Her har du mulighedfor at indtaste søgeord, når du ikke er sikker på branchen.
mvh

kjeldgaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-03-02 23:28

at 2002-03-03 22:55:00, "urhammer" <urhammer.news@kandu.dk> said:
(Message-ID: <CHxg8.14534$PE.1143763@news000.worldonline.dk>)

>Jeg har ofte brug for at finde en leverandør af et eller andet uden at
>jeg kan sige hvilken branche eller erhverv det hører til, f.eks.
>trådstativer til lampeskærme, uvasket uldgarn, gummipakninger m.m. Helt
>aktuelt har jeg brug for nogle plastikclips eller -trykhægter til at
>samle 3-4 lag karton igennem et hul. Er der et sted på nettet som kan
>det? En lignende funktion som Kompas-bøgerne.

Jeg mener at man kan søge efter produkter/varemærker på www.krak.dk

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende