/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Ghost af drev
Fra : SDL
Vist : 303 gange
50 point
Dato : 01-12-03 11:18

Jeg mangler et gratis, godt og nemt program til, at lave et bootbar "ghost" af mit c drev. Så jeg hurtigt kan genskabe min PC som den var før jeg evt. fik virus, incl. alle drivere og div. opsætning og programmer som tager lang tid at genskabe. Jeg ønsker det skal kunne skives til en anden partion på min HD, som er delt i 2 partioner. Jeg bruger W2K.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-12-03 11:29

jaa... ???
Hvad er spørghsmålet sår`n helt korrekt ?

Kommentar
Fra : SDL

Dato : 01-12-03 12:02

Da jeg har været plaget af virus og det tager lang tid at formaterer ens PC helt fra starten igen. Vil jeg gerne kunne lave en kopi af mit C drev på mit D drev så jeg hurtigt kan geninstallere min PC.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-12-03 12:03

Ja .. Og hvad er problemet ? Har du ikke et ghost program eller hvad ?

Kommentar
Fra : SDL

Dato : 01-12-03 13:02

ci

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-12-03 16:33

Partition Magic koster kun ca. 600 kr. og kan alt det du vil.
Emesen.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-12-03 08:26

Norton Antivirus har somregl også et ghost program med..