/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kapurator
Fra : Rene_Lund
Vist : 413 gange
20 point
Dato : 29-11-03 11:49

jeg har en fiat uno 1.0 IE med firemotor årg. '92. jeg har et problem med kapurator-insprøjtning, når jeg starter den et li'somom det ikke er alle fire der er med og så er det såmom automat-schokeren ikke træder i kraft, da den ikke vil gå i tomgang! når den så er blevet varm og du FX.: holder i et lyskryds kan den lige pludselig gå op i omdrejninger eller den kan stå og halte og så gå i stå. er der nogle der kan hjælpe mig med problemet????

TAK!

renemail@get2net.dk

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 29-11-03 12:28

Overgang p.g.a. salt - Motorvask som første mulighed - Hvis det ikke virker så:
Er Værksted.. overgang ved følere.. syg computer..

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 29-11-03 19:06

hej Rene
Check temp.føler til CPU. Og (samlestrik)
Chek stepmotor til tomgang (det er nok der fejlen er)
steen b.

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 09-12-03 23:02

Er der lyde ude fra motoren ?! det kan tyde lidt på din kilerem sidder for løst, prøv at gå ud og mærk om remmen sidder for løst ! hvis den har sværdt ved at står og trække generator, dynamo osv... fordi remen er så løs den kan glide rundt uden at ta fat kan det sagtens være problemmet !

Vh
Thomas

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 12-12-03 09:50

det kan være din toppakning hvis du er uheldig, har set det før når din bil står stille kan der løbe lidt vand i cylinderen også tager det tid før du får det brændt væk men det er svært at sige uden at kigge på den du er velkommen på mit værksted på amager hvis jeg skal finde din fejl på bilen.

mvh nicolai